Moderátor: Niara
Ugrás a(z) 1 2 oldalra
Szerző Hozzászólás
suszi
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 929

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
Shadowrun
#1556 Elküldve: 2005.04.11., 07:18

Dexter írta:

Ki akar kidobni egy vagyont érõ könyvgyûjteményt?!

 

 

Hát én biztosan nem. Az tuti. ;)


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1548 Elküldve: 2005.04.11., 00:22

Tud valaki hivatalos statisztikát a WoD 2.0 eladásairól? Itthon szinte tuti a csúfos bukás; az a pár ember aki megveszi, nem fogja megtéríteni az esetleges kiadás költségeit :hm:  

És ha még 3 évig "etetik" az embereket (értsd: kapják a "régi" könyveket) , akkor meg fõleg... Ki akar kidobni egy vagyont érõ könyvgyûjteményt?! Mert vevõ, szinte sehol nem lesz rá...


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#1546 Elküldve: 2005.04.11., 00:11

Gondoltam ideírom: Állítólag a DV kb 3 év múlvára tervezi a WoD2 könyveket... Még kiadják amiket beterveztek, illetve amit ki tudnak a "régi" WoD-ból, aztán elvileg jönnének a WoD2-k...  

Hát szerintem jó nagy bukás lenne belõle... :roll:


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
suszi
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 929

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
Shadowrun
#1363 Elküldve: 2005.04.03., 09:24

Kezdetekben vala Káin egyedül.  

Káin, ki megölé öccsét dühböl.  

Káin, ki kiüzettetett.  

Káin, kit megátkoztak az örök halhatatlansággal.  

Káin, kit megátkoztak a vér utáni vággyal.  

Ö hát Káin kitöl mind származunk,  

Teremtöink teremtöje.  

 

Korok teltek el egyedüllétében,  

Magányban és szenvedésben.  

Egy éonig maradt egyedül.  

De ahogy telt az idö, szomorúsága elhalványult.  

Visszatért hát a halandók világába.  

A világba mit öcse és öcse gyermekei teremtettek  

Visszatért és örömmel fogadták.  

A népek látták hatalmát és imádták öt,  

Nagyszerü városuk királyává tették,  

Az elsö városnak, melynek neve Énok vala.  

 

Így vált egy hatalmas nemzet urává, de még mindig magányos vala,  

Mint más soha. Szomorúság újra eluralkodott rajta.  

Ekkor, még egy szörnyü bünt követett el,  

Utódokat teremtett,  

Kik hárman valának.  

De egyre csak sokasodának, valának az Ö unokái.  

És szóla Káin - "Legyen vége ennek a szörnyüségnek,  

Nem lészen több ilyen."  

És Káin szava törvény vala, utódai engedelmeskedének neki.  

 

A város éveken át állt,  

És egy hatalmas birodalom középpontjává vált.  

De akkor jövel az Áradat, az Özönvíz, mi  

Végigsöpöre a világon.  

A város elpusztult,  

S lakói vele együtt.  

 

Káin szíve vala újra szomorú és magányába húzodott vissza,  

Mint kutya a puszták között,  

És hagyá Utódait egyedül végzetükkel.  

Jövének hozzá és könyörögtenek neki, hogy térjen vissza,  

Segítsen újjáépíteni Városukat.  

De Ö nem ment vissza velük,  

Mondá, az Özönvíz büntetés vala bünére,  

Hogy visszatért vala a halandók világába,  

És felforgatá az igaz törvényt.  

 

Így hát egyedül tértenek vissza oda,  

Amit a halandók hagytanak hátra,  

S kikiálltoták magukat uralkodóknak.  

Mind megteremté Utódait,  

Hogy eképp elnyerje Káin dicsoségét,  

Bár még nem birták a megfontoltságát és bölcseségét.  

Nagy háború tört ki vala, a Vének Gyermekeik ellen,  

S a Gyermekek megölék a szüleiket.  

 

A lázadók mindután új várost építének,  

S 13 törzsre osztották vala.  

A város gyönyörü vala, a népek istenkénk imádták öket.  

S ök új Utódokat nemzének,  

A Káiniták Negyedik Nemzedékét.  

 

De félték a Jyhad-ot,  

S Gyermekeiknek vala tiltott,  

Teremteni a saját fajukból még.  

Ezt az Idösek megtartották maguknak.  

Mikoron egy Gyermek születé, meghurcoltatott és megölék vala.  

Csak úgy, mint Teremtöjét.  

 

Bár a város nagyszerü vala, mint Káiné,  

Idövel ez is öregedett egyre.  

Mint mind az élö dolgok, lassan haldoklani kezdett.  

Az istenek nem látták vala elöszor az igazat,  

És mikoron felfigyeltek reá már késö vala.  

Városuk elpusztula, s hatalmuk vele,  

Menekülniük kellett vala, s Utódaiknak szintén.  

Sok közölük elhulla a menekülésben, s így meggyengültenek.  

Feljebbvalóik nélkül, szabadon teremthettek saját Ivadékaikat,  

S hamar a Vértestvérek annyian valának,  

Hogy az egész Földön ök uralkodának.  

 

De ez nem tarthatott soká.  

Egy idö múlva túl sok vala a Vértestvér,  

S a háború újra fellángola.  

Az Idösek már rég elrejtöztenek,  

Megtanultak óvatosnak lenni.  

De Gyermekeik alapítának saját városukat és Ivadékait,  

S ök azok, kik meghallának a háborúban.  

A harc oly hatalmas vala,  

Hogy nemzedékükböl hírmondó sem marada.  

Halandók hordája jövel szerte a kontinensen,  

Hogy lerombolja mit Vértestvér felépíte.  

A halandók hitték, hogy a háború sajátjuk,  

Pedig miértünk vala, hogy vérük kicsordult.  

 

Egyszerre ennek a háborúnak is vége lön,  

Mind a Vértestvér elbújt a másik elöl.  

És az emberektöl közülük.  

Rejtözve mind a mai napig,  

 

Míg a Jyhad folytatódik


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#1114 Elküldve: 2005.03.19., 18:53

Így már értem a problémát a karakterelosztással. Amit írtál szerintem nem WoD, hanem tetszõleges rpgre igaz valahol, a WoD-ban mér szerencsésen relatív egyszerû és használható.  

 

Kiegészítõk:  

Hát. Elvileg egy játékhoz egy kiegészítõ egy hónapra az ígéret. Mivel nincs nagy közös "igazság", ezért egyik se végszükséglet a másikhoz. Volt szerencsém elolvasni a legtöbb kiegészítõt, és egyik se olyan muszály hogy meglegyen, de azért jópofa és hasznos.  

 

Justin ígérete szerint a klánoknál felsorolt vérvonalakra nem lesz hivatalos megoldás, hogy mindenki egyéni ízt adhasson hozzá.  

A SanGiovanni végre egy létezõ vezetéknév, ellentétban a Giovannival, ami egy keresztnév. :akasztas:  

 

Szóval van egy Bloodlines kiegészítõ. Elõször nagyon viszolyogtam tõle, de végül beleolvastam, és meglepõen jó, alapos és átgondolt. (egy-két történelmi és földrajzi ejtéstõl, mint középkorban Csehszlovákia :D)  

 

 

A teljesen logikus az túlzás, logikus. Ha például átolvasod a Blood Magic elején található kis értkezést a hermetikus mágiáról az elveirõl és mûködésérõl, amit legtöbb ember szerintem azonnal átugrott, és az ösvényekhez lépett, akkor hirtelen jópofának és logikusnak tûnt a taumaturgia. Én elõtte béna fércelt logikátlan dolgonak tartottam a tremere klánt és a mágiát, utána már nem.  

Ugyanez van a Requiemmel is szerintem. De ha minden igaz, lesz nemsokára Lancea Sanctum könyv, ha utána nem tudom megmondani, hogy miért vannak egyes rituálék a Theban Sorcery-nél, személyesen fogom ráfogni, hogy béna.  

 

Vitae Reliquary: Jó kédés. A leíárás elsõ bekezdésében ott van némi válasz. A theban sorcery azért hasonlít a hermetikus mágiára, mert ugyanaz az alapja, az egyiptomi mágia.


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#1112 Elküldve: 2005.03.19., 14:13

Kiegészítõ áradat: Nem úgy volt, hogy ehez nem adnak ki csak pár fontos kieget és nem árasztanak el megint milliónyi, számontarthatatlan kieggel?


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#1111 Elküldve: 2005.03.19., 13:44

"Karakteralkotás. Hát kérem, szerintem ez jobb így. Azért azt se szabad elfelejteni, hogy a klasszikus WoD karakterei már megéltek eztazt, a új WoD-ban pedig tényleg friisen Öleltek/Átalakultak/stb. A fejlesztõk szerint kb 35xp-vel kompenzálni lehet ezt a különbséget, azaz aki olyan szintû karaktereket akar, mint a régi játékban, az osszon szét ennyit.  

A régi rendszerben irreálisan sok háttérpontot lehetett felvenni kezdõkarakternek a freebie-k miatt, ez végre megszûnt."  

 

Mind mondottam nem az a gondom, hogy túl gyengék az induló karakterek, hanem az, hogy még merevebb lett a rendszer. Elõszeretettel vetettem alá már az elõzõ rendszert is egy próbának. Egy valódi embert, akit ismerek (például magamat) megpróbáltam megalkotni a szabályok szerint. A WoD kettõ esetén nem volt olyan gondom, hogy összességében kevés lenne a pont saját magam megjelenítésére, de az elõírt pontelosztási arányokból sehogy nem tudtam kihozni magam, mivel nem annyira szélsõséges a képzettségeim elsoszlása, mint amit a rendszer elõír. Ez a gond a WoD1-ben is fennállt, de ott legalább voltak szabadon osztható pontok, amelyekkel korrigálni lehetett ezt a bugyuta rangsor szerinti elosztást, aminek az értelmére egyébként is képtelen vagyok rájönni.  

 

"A Cruac és Theban sorcery. Az elsõ nagyon organikus vérmágia, a második olyan biblai ízû kiforgatott keresztény mágiasszerûség. A könyvben szereplõ példák logikusak hogy miért éppen ott vannak ahol, de mondjuk adhattak volna néhány irányelvet újak alkotásához."  

 

O.K. szerinted teljesen logikus. Szerintem is van ami logikus benne, mégha elõzõ hozzászólásom kötõi túlzásai nem is ezt sejtették. Azonban vegyünk egy konrétumot. Vitae Reliquary, elsõ szintû Theban rítus. Egy hasonló második szintû Tremere rítus (Principle Focus of Vitae Infusion?) átvétele, ami nem baj. De. Miért Theban Sorcery?  

 

 

 

Más: az új rendszerhez máris elindult a kiegészítõ-áradat. Már elõre félek, hogy ezt is ugyanúgy összegányolják, mint a régit. A régi klánok vérvonalként való visszacsempészése amúgy is kínos. Az igazán kínos az benne, hogy jól felismerhetõ neveket adtak nekik, ami csúnya áthallás a WoD1 egy felé. Most akkor új világot akarnak vagy nem? Döntsék már el, és ne jöjjenek ilyen "Sangiovannikal".


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#1086 Elküldve: 2005.03.17., 21:51

Végeztem közben egy kis számolást.  

 

Egyébként matematikailag korrekt a dolog a harctól eltekintve. A sikerek száma nem számít alapból, csak ha öt van, ami kivételes siker.  

A siker, azaz legalább egy siker dobásának valószínûsége a kockák számával ilyesmi:  

1 kocka 0.3  

2 kocka 0.51  

3 kocka 0.65  

4 kocka 0.75  

5 kocka 0.83  

...  

10 kocka 0.97  

Képlet 1-(0.7)^kockaszám  

 

A várható sikerek száma az újradobásokat beleszámolva kb: 0.38*kockák száma. Ezt jól kiszámoltam anno, de most ne kérjétek, mert nem volt egyszerû(az e biztos hogy jó, valszám nem erõsségem). Ahhoz hogy a sikerek várható értéke 5 legyen, alig 15 kockával kell dobni.  

 

Kivételes siker esélye. Ez meghaladja a képességeimet, de anno szimuláltam egy keveset géppel és nem volt túl szívderítõ, 7 kocka alatt azt hiszem egy százalék alatt volt az esély.  

 

A kezdõkarakterek tényleg gyengébbek, és még lassabban is fejlõdnek. Mondjuk utóbbi szinte semmit se jelent, mert ahány mesélõ annyi tp osztási szokás.  

 

Karakteralkotás. Hát kérem, szerintem ez jobb így. Azért azt se szabad elfelejteni, hogy a klasszikus WoD karakterei már megéltek eztazt, a új WoD-ban pedig tényleg friisen Öleltek/Átalakultak/stb. A fejlesztõk szerint kb 35xp-vel kompenzálni lehet ezt a különbséget, azaz aki olyan szintû karaktereket akar, mint a régi játékban, az osszon szét ennyit.  

A régi rendszerben irreálisan sok háttérpontot lehetett felvenni kezdõkarakternek a freebie-k miatt, ez végre megszûnt.  

 

A Cruac és Theban sorcery. Az elsõ nagyon organikus vérmágia, a második olyan biblai ízû kiforgatott keresztény mágiasszerûség. A könyvben szereplõ példák logikusak hogy miért éppen ott vannak ahol, de mondjuk adhattak volna néhány irányelvet újak alkotásához.


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#1053 Elküldve: 2005.03.15., 22:13

Malendil: Ámen. Bár én nem vagyok mérvadó, mert köztudott az ellenszemvem a WoD 2.0-val kapcsolatban...


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#1039 Elküldve: 2005.03.15., 19:28

Albrecht írta:

Egy kérdés, mi a vélemény az új WoD rendszerrõl?  

 

Én egy idegesítõ dolgot találtam, az pedig az ellenpróbák eredménye. Nagyon kiszámíthatatlan a végeredmény. A nyolcas célszám miatt eredõ nagy szórás miatt elég érdekes dolgok jöttek ki. Pl Presence+Intimidation ellendobásoknál a négy kockával dobáló njk végig bealázta a 7 kockával dobáló jk-t.  

 

A harc is kiszámíthatlan egy kicsit. Az egyik játékos 3str+3melee+2macheta-4defense= 4 kockával dobálta a támadást, elsõ körben sebzett egyet, utána két körig semmit, harmadikban négyet, aztán kiájult.  

 

Mondjuk a régi rendszerben is lettek cifra eredmények, de itt érdekes. Általában kevés sikert(1-2) dobnak a játékosok, nullát nagyon ritkán, és néha írtozatosan sokat.

 

 

Egy kissé megkésve reagálok, de látom senki nem elõzött meg...  

 

Az új WoD rendszeren elõször azért akadtam ki, mert rájöttem, hogy 2 könyvet kell megvennem, ha vámpír karaktert akarok generálni. 13 000 Ft volt, és 16 000 lett volna, ha mndkettõt budapesti boltban veszem meg.  

 

Dobáskérdés.  

Én már a régi WoD-ban is úgy kezdtem mesélõként, hogy 10-es célszám pedig nem létezik. Egyszerûen azért, mert az 1-es dobások kiütõ hatása, és az 1 és 10 dobásának azonos valószínûsége kockatartalékfüggetlenné teszi az eredményt, ami nonszensz. Amikor elõször hallottam hírét, hogy az új rendszer alap célszáma 8, azt hittem eldobom az agyam. Ez még úgy is nagyon magas, hogy az 1-es már nem üt ki sikert. Persze a kockatartalékok többnyire nõttek, de ez akkor is képtelenség. Még nem volt alkalmam kipróbálni, de egyáltalán nem lep meg, hogy a dobáseredmények nagyon szórnak. Ez a célszám, és az alkalmazott kocka alapján elõre látható. Nem mondhatnám, hogy tetszik ez a változás a játékban.  

 

Ami még nem tetszik:  

A karakteralkotás sokkal merevebb lett a szabad pontok eltörlése miatt, miközben megõrizték a tulajdonságok és képzettségek rangsorolás szerinti pontcsoportjait, amit már a régiben is butaságnak tartottam, és negligáltam. De most aztán nincs szabad pont sem. Az egy dolog, hogy az induló karalterek nyilvánvalóan gyengébbek lesznek, ami nem zavarna, de nagyon merev a rendszer, ha betartunk minden írott szabályt.  

 

Mágikus diszciplinák a Vampire-ben:  

A Cruác és a Theban Sorcery érdekes egyvelege a Taumnak, és a Queitus-nak, kevés eredeti újítással az elõdökhöz képest. Ez még nem lenne baj, de nem látom azt a világ alapú logikát, ami alapján megkülönböztetik a kettõt. Az az érzésem, hogy felírták kartonlapokra a Thaumaturgia rítusait, aztán lefordítva összekeverték õket, végül egy vak kisfiú válogatta szét két külön kupacra, amibõl aztán a jobboldali lett a Cruác és a baloldali a Theban Sorcery...  

 

A világ alapjában véve nagyon jó, de már most látható, hogy meg fogják ismételni a régi világ jó pár fájdalmas hibáját.  

 

Magáról a könyvrõl:  

Néhol annyira túlzásba vitték a nagy gótikus cirádát, hogy egyes címek a szó szoros értelmében olvashatatlanok, és általában véve is a sok ciráda, és homály miatt majdnem olyan fárasztó olvasni a könyvet, mintha képernyõn lenne.  

A képekrõl néhol az a gyanúm, hogy live játékosokat állítottak be különféle szituációkba, és a fényképek alapján festményesítetettek. (Sok hasonló stílusú fiatal arc pl. az egyes vámpír kovenantoknál, sokszor inkább egy játékos, mint egy vámpír testbeszédével.)


Vissza az elejére
DarkGOD
avatár
Csatlakozott: 2005.09.13.
Hozzászólások: 59

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
World of Darkness
World of Darkness
#992 Elküldve: 2005.03.10., 08:41

Hello.  

 

Akkor jelezném, hogy érdekel a fentebb említett Children Of the Inqusition könyv.  

Sõt, ha valakinek esetleg megvan a children of the night az is érdekelne.  

Elõre is köszönöm.


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#435 Elküldve: 2005.02.17., 11:05

Egy kérdés, mi a vélemény az új WoD rendszerrõl?  

 

Én egy idegesítõ dolgot találtam, az pedig az ellenpróbák eredménye. Nagyon kiszámíthatatlan a végeredmény. A nyolcas célszám miatt eredõ nagy szórás miatt elég érdekes dolgok jöttek ki. Pl Presence+Intimidation ellendobásoknál a négy kockával dobáló njk végig bealázta a 7 kockával dobáló jk-t.  

 

A harc is kiszámíthatlan egy kicsit. Az egyik játékos 3str+3melee+2macheta-4defense= 4 kockával dobálta a támadást, elsõ körben sebzett egyet, utána két körig semmit, harmadikban négyet, aztán kiájult.  

 

Mondjuk a régi rendszerben is lettek cifra eredmények, de itt érdekes. Általában kevés sikert(1-2) dobnak a játékosok, nullát nagyon ritkán, és néha írtozatosan sokat.


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#375 Elküldve: 2005.02.15., 11:01

Átérzem a gondodat Trx. Az én polcomon is még 11 olvasatlan könyv árválkodik, s ezek csak gyûlnek és gyûlnek :o ...


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#367 Elküldve: 2005.02.14., 20:55

Óóóóóó asszem megint csak nem lesz pofám ehhez sem de szívesen olvasnám ezt is :)  

persze csak a 20 másik könyv után de akkor is  

asszem meg kell tanulnom valami olyan módszert ami nem csökkenti a könyvek élvezetét mégis gyors olvasást biztosít, vagy 36 órás nap kellene


Vissza az elejére
Õsatya
avatár
Csatlakozott: 2005.12.24.
Hozzászólások: 34

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#363 Elküldve: 2005.02.14., 19:47

Bevallom férfiasan nem várok még 5 évet amíg valaki felébred és azt mondja: adjuk ki.Tiszteletben tartom a jogaikat(kiadói) így nem teszem letölthetõvé de akinek kell szívesen átadom mint "házi fordítást".


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#359 Elküldve: 2005.02.14., 19:12

Õsatya írta:

Rögtön megragadnám az alkalmat és szólnék hogy, akinek kell a Children of the Inquisiton fordítása szóljon és küldöm.Bár ez egy lektorálatlan fordítás!!

 

Látom, feladtad, hogy a DV kiadja... (Ugyebár legutóbb még azt mondták, hogy a Hunter-t tuti nem adják ki, de ezt lehet...)


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Õsatya
avatár
Csatlakozott: 2005.12.24.
Hozzászólások: 34

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#358 Elküldve: 2005.02.14., 19:08

Rögtön megragadnám az alkalmat és szólnék hogy, akinek kell a Children of the Inquisiton fordítása szóljon és küldöm.Bár ez egy lektorálatlan fordítás!!


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#357 Elküldve: 2005.02.14., 18:12

Ide lehet írni rövid ismertetõt a WoD szerepjátékhoz kapcsolódó könyvekkel kapcsolatban(amikhez nincs már külön fórum). Lehet ajánlani könyveket, illetve kérni kérdezõsködni, hogy melyik mirõl szól...  

 

Elõször is itt az új The World of Darkness alapkönyv borítója, illetve a rajta található szöveg fordítása:  

 

[u:0fbf4d8110]Borító[/u:0fbf4d8110]  

[u:0fbf4d8110]Hátsó borító[/u:0fbf4d8110]  

 

"The World Of Darkness  

 

A világ nem olyan, mint amilyennek gondolod.  

 

A felhõkarcolók árnyékában,  

a figyelõ vízköpõk közt,  

a füstöt okádó gyárak  

és a zsúfolásig megtelt utcákon  

olyan dolgok settenkednek,  

amiket sosem szabadna megpillantani.  

 

Borzalmak laknak a sötétben  

és a rejtett zugokban.  

 

Figyelnek téged.  

Vadásznak rád.  

A testedért  

és a lelkedért könyörögnek.  

 

Az élet, amiben hiszel hazugság.  

Még a legszörnyûbb félelmeid ellenére sem tudsz hinni benne.  

Pedig ez mind igaz. S mikor megpillantod  

a Sötétség Világát,  

nincs hová menekülnöd..."  

 

Fordította: Stent


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Ugrás a(z) 1 2 oldalra
Ki van itt?
Jelenleg 13528 hozzászólás olvasható a fórumon.
Összesen 57 aktív felhasználónk van (inaktívakkal együtt: 647).
Jelenlévő regisztrált felhasználók:
.

Napi top hozzászólók