Moderátor: Niara
Ugrás a(z) 1 oldalra
Szerző Hozzászólás
Khensu
avatár
Csatlakozott: 2006.07.15.
Hozzászólások: 52

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Demon: The Fallen
WoD - Werewolf: The Apocalypse
WoD - Mage: The Ascension
#11017 Elküldve: 2007.05.02., 08:38

okkult írta:

Khensu írta:

áhh a jó öreg Digital Web :)  

 

az egyik kedvencem az umbra világok közül... bár amit ennél is jobban szeretek, az valahol a vérfarkasok umbrája és a lidércek umbrája közt található, rémálom föld, ahol maga Kain is nyugszik, igen szép hely :D

 

 

4-5 sort igazán írhatnál Káin nyughelyéről mert erről még nem is hallottam

 

 

bocs a lassu válaszért :D  

 

Kain köztudottan elindult Nod földje irányába, ami a keresztények és a káiniták közt tévesen valami keleti helyként volt elképzelve, de mint a Nod könyve is megemliti Káin képes volt a pokolig elmenni, amit általában a Deep Umbrával egyeztetnek össze, ezen elv alapján Kain nem valós helyre került, hanem az Near Umbra egyik Állom tartományába, mégpedig Nod földjére, ami a Mage kutatók és más Álmokban jártas lények közt rémálom világként ismert... ezen helyen vannak az ösi félelmek, a legtöbb megkinzott gyerek szenvedése, az a hely, ahol Kain is bünhödhet örökön-öröké... persze ez csak feltételezés, de a legvaloszinübb verzió...


Good old WoD <3

Vissza az elejére
okkult
avatár
Csatlakozott: 2006.01.28.
Hozzászólások: 236

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
World of Darkness
Egyéb
#11009 Elküldve: 2007.04.29., 22:55

Hit Hálója össze köti az afrikai és a közelkeleti szent helyeket , melyeket Ozirisz élet energiával töltött meg.  

Nemsokára lesz egy kisebb anyag fent a neten a témáról.  

(nagyobb is lehet még ha valaki segít fordítani)


Kult is a game. AIDS is real

Vissza az elejére
Olman
avatár
Csatlakozott: 2005.09.05.
Hozzászólások: 127

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
Codex
World of Darkness
#10823 Elküldve: 2007.04.16., 13:52

A Digitális Háló egy zóna, szóval minden világtól függetlenül, elszigetelve létezik, bár van némi átjárhatóság (pl. a KiberVilág Számítógéphálójáról). Tudommal nincs köze a lidércekhez, de az Alsó-Umbrát még nem tanulmányoztam. :)


"Lángra lobban a köneny, élenynyel lévén érintkezésben, egy berzszikra által, sõt némely testeknek, pl. az érenyszivacsnak pusztán jelenléte által is. (Innen némelyek gyulanynak is hívják)."

- újkori magyar vegytani leírás

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2007.04.16., 13:52-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
Pedant
avatár
Csatlakozott: 2006.12.13.
Hozzászólások: 235

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#10820 Elküldve: 2007.04.16., 12:49

Ebben egyetértek, elvégre nem mindennap kerül az ember testközelbe a vámpírok ősattyával.. (igazjól írtam????)


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2007.04.16., 12:49-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
okkult
avatár
Csatlakozott: 2006.01.28.
Hozzászólások: 236

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
World of Darkness
Egyéb
#10819 Elküldve: 2007.04.16., 12:27

Khensu írta:

áhh a jó öreg Digital Web :)  

 

az egyik kedvencem az umbra világok közül... bár amit ennél is jobban szeretek, az valahol a vérfarkasok umbrája és a lidércek umbrája közt található, rémálom föld, ahol maga Kain is nyugszik, igen szép hely :D

 

 

4-5 sort igazán írhatnál Káin nyughelyéről mert erről még nem is hallottam


Kult is a game. AIDS is real

Vissza az elejére
Pedant
avatár
Csatlakozott: 2006.12.13.
Hozzászólások: 235

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#10815 Elküldve: 2007.04.16., 11:59

Hát biztosan szép hely... És teljesen biztonságos is biztosan... :D


Vissza az elejére
Khensu
avatár
Csatlakozott: 2006.07.15.
Hozzászólások: 52

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Demon: The Fallen
WoD - Werewolf: The Apocalypse
WoD - Mage: The Ascension
#10799 Elküldve: 2007.04.16., 10:56

áhh a jó öreg Digital Web :)  

 

az egyik kedvencem az umbra világok közül... bár amit ennél is jobban szeretek, az valahol a vérfarkasok umbrája és a lidércek umbrája közt található, rémálom föld, ahol maga Kain is nyugszik, igen szép hely :D


Good old WoD <3

Vissza az elejére
Olman
avatár
Csatlakozott: 2005.09.05.
Hozzászólások: 127

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
Codex
World of Darkness
#10490 Elküldve: 2007.04.04., 18:21

Web of Faith - A Hit hálója  

 

Modern mesében nem is nagyon szerepelhet, ugyanis a középkorban (Dark Ages) létezett. A világegyetemben mindent és mindenkit összekötő spirituális információs hálózat ez, amely még a sötét középkorban omlott össze. Az Ahl-i-batinokhoz kötődik, velük kapcsolatban lehet találni utalásokat. Az 1950-es években Alan Turing rábukkant a Hit Hálójának maradványaira, és létrejött a Digitális Háló.  

 

Többet sajnos egyelőre nem tudok róla... talán egyszer... keep tracking Sanctum.hu :P


"Lángra lobban a köneny, élenynyel lévén érintkezésben, egy berzszikra által, sõt némely testeknek, pl. az érenyszivacsnak pusztán jelenléte által is. (Innen némelyek gyulanynak is hívják)."

- újkori magyar vegytani leírás

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2007.04.04., 18:22-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
okkult
avatár
Csatlakozott: 2006.01.28.
Hozzászólások: 236

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
World of Darkness
Egyéb
#10485 Elküldve: 2007.04.04., 16:49

kalandvadasz írta:

 

 

Okkult: hol találkoztál ezzel? Nem nagyon hallottam még róla, és nem is használtam. Minek ez neked?

 

 

Anno valamelyik mage könyvben csak akkor még nem ismertem a mage világát. Minap kezdek elmélyedni a mumiák érdekes világába újra elökerült ez a fogalom.  


Kult is a game. AIDS is real

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2007.04.04., 16:50-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
kalandvadasz
avatár
Csatlakozott: 2006.01.14.
Hozzászólások: 127

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#10484 Elküldve: 2007.04.04., 16:44

bakesz:  

 

RÉGI WEBOLDALAM Van itt egy kis cikkecske Umbra címszó alatt, pár - talán - használható ötlettel. Alkalomadtán újraírom és bővítem majd, és megy fel a sanctumra, csak legyen időm... :(  

 

Okkult: hol találkoztál ezzel? Nem nagyon hallottam még róla, és nem is használtam. Minek ez neked?


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2007.04.04., 16:47-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
okkult
avatár
Csatlakozott: 2006.01.28.
Hozzászólások: 236

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
World of Darkness
Egyéb
#10473 Elküldve: 2007.04.04., 12:06

Valaki el tudná magyarázni hogy mi az a Web of Faith. Sejtem hogy a vallások megtestesülése az umbrába de ezt hogy kéne belecsempészni a játékba. Pontosítok ha karakter átlép oda akkor a saját vallásának megfelelő jelképeket fog látni?  

Másik kérdés hogy nehéz ezt megközelíteni?


Kult is a game. AIDS is real

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2007.04.04., 12:06-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
Bakessz
avatár
Csatlakozott: 2005.10.10.
Hozzászólások: 14

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Demon: The Fallen
Egyéb
#8558 Elküldve: 2007.01.02., 14:41

Hi!  

Nemrég kezdtem el werewolfot mesélni, és tanácsokat szeretnék kérni, hogyan tegyem az umbrabeli utazásokat félelmetesebbé...idegenebbé...  

Egyelõre ugyanis ötletem sincs...


I always hope for the best, but life has tought me to expect the worst.

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#6977 Elküldve: 2006.08.30., 11:28

Olman írta:

Nem Mage, hanem földi dolgokban tévedtek sokszor, vagy saját képük szerint formálták a mi világunk dolgait. Ez mondjuk nem támadható, ha azt vesszük, hogy a WoD nem ugyanaz, mint a mi világunk, de igencsak bezavarják az embert, aki jártas az adott témában. (Csak hogy pár dolgot említsek: a szanszkrit szavakat rendszeresen rosszul írták, a Dharma is Drahma lett, ami minálunk egy görög pénznem, szóval... :D)

 

 

Olman - Igen biztosan zavaró, ha valaki ezekből a könyvekből szeretné megismerni a világunkat... :dead: ...de ahogy írtad ezek a könyvek nem erről szólnak, arra ott van a könyv-, video- és zeneajánlás... :D


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Olman
avatár
Csatlakozott: 2005.09.05.
Hozzászólások: 127

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
Codex
World of Darkness
#6966 Elküldve: 2006.08.30., 08:16

Nem Mage, hanem földi dolgokban tévedtek sokszor, vagy saját képük szerint formálták a mi világunk dolgait. Ez mondjuk nem támadható, ha azt vesszük, hogy a WoD nem ugyanaz, mint a mi világunk, de igencsak bezavarják az embert, aki jártas az adott témában. (Csak hogy pár dolgot említsek: a szanszkrit szavakat rendszeresen rosszul írták, a Dharma is Drahma lett, ami minálunk egy görög pénznem, szóval... :D)


"Lángra lobban a köneny, élenynyel lévén érintkezésben, egy berzszikra által, sõt némely testeknek, pl. az érenyszivacsnak pusztán jelenléte által is. (Innen némelyek gyulanynak is hívják)."

- újkori magyar vegytani leírás

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.08.30., 08:17-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 2 alkalommal módosították
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#6960 Elküldve: 2006.08.29., 20:47

kalandvadasz írta:

RedSign írta:

...bár ebben az utolsó mondatban kételkednék... :hm:

 

 

Ne kételkedj ;) Rövid időn belül pár dologban rácsodálkoztam mennyire béna a WW.... Akkora hibákat vétenek sok helyütt, pl. Mage-ben, hogy ihaj...  

Szóval ne védjük őket :D  

 

vadász

 

 

kalandvadasz - Igaz szoktak hibázni ezt nem tagadom, tapasztaltam már többször magam is, viszont ez alól senki sem kivétel... :D ...a Mage pedig alapból egy olyan világ, mely képlékeny és dinamikus - ezt pont neked mondjam? :sor: - így nem nehéz benne hibákat elkövetni... ;) ...szóval én továbbra is mellettük állok, mert ha ők nem adják ki, akkor még mindig gyertya mellett... ;) ;) :D


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
kalandvadasz
avatár
Csatlakozott: 2006.01.14.
Hozzászólások: 127

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#6959 Elküldve: 2006.08.29., 19:49

RedSign írta:

...bár ebben az utolsó mondatban kételkednék... :hm:

 

 

Ne kételkedj ;) Rövid időn belül pár dologban rácsodálkoztam mennyire béna a WW.... Akkora hibákat vétenek sok helyütt, pl. Mage-ben, hogy ihaj...  

Szóval ne védjük őket :D  

 

vadász


Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#6957 Elküldve: 2006.08.29., 12:27

kalandvadasz írta:

 

Gondolom a WW-s fiúk csak annyit tudtak, hogy sok babona kapcsolódik hozzá, annak már nem nagyon néztek utána, miért :cool:

 

 

kalandvadasz - Szép gyűjtemény, köszi... :sor2: ...bár ebben az utolsó mondatban kételkednék... :hm:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
kalandvadasz
avatár
Csatlakozott: 2006.01.14.
Hozzászólások: 127

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#6956 Elküldve: 2006.08.29., 12:08

Épp most ment az m2-n egy tükrökről szóló dokumentumfilm, ahol elég szépen elmagyarázták, miért olyan különleges a tükör. (Legalábbis az ősi, török eredetű népeknél.)  

 

A következőket mondták:  

 

A tükör helye a házban a főfalon volt, a mestergerenda alatt, a két ablak között, családi képek és szentképek között. Nagyon sok hiedelem kapcsolódott hozzá, ezek közül néhány:  

Aki este néz a tükörbe, ördögöt lát álmában.  

Keresztelő után le kell takarni a tükröt, hogy a kisgyermek nehogy meglássa magát benne, mert akkor 3 nap múlva meghal.  

Ha szilveszter éjfélkor valaki egyedül a tükörbe néz, meglátja majd koporsóban azt, aki abban az évben meg fog halni a családban.  

 

A tükör eredetileg, lévén kerek és fényes, ősi Nap-szimbólum volt, s sok helyen az ősidőkből megmaradt babonák és hiedelmek a Napot gyógyító erejű istennek gondolták. (Elég sok ábrázoláson látható Isten Nap formájában, vagy a napon trónolva, stb.) Éppen ezért a tükörnek is sokszor gyógyító erőt tulajdonítottak. Erre egy példa:  

Akit fejfájás kínoz, fényes délben a szabadban nézzen egy vízzel teli, kerek lavórba mindaddig, amíg a déli nap a víztükörben megkettőzve nem látszik. Ekkor elmúlik a fejfájást okozó rontás.  

 

Hitték, hogy nagy baj szakad arra, aki eltöri a tükröt.  

Ha megfelelően nézünk a tükörbe, meg láthatjuk magunkat, hogy miként fekszünk majd a ravatalon.  

Ha halott van a házban, le kell takarni a tükröt, hogy ne marasztalja a halott lelkét. És azért is, hogy ne "kettőzze meg" a halottat - mert akkor hamarosan valaki más is meghal a családban. Erre speciális, imádsággal hímzett kendőt használtak.  

 

Gondolom a WW-s fiúk csak annyit tudtak, hogy sok babona kapcsolódik hozzá, annak már nem nagyon néztek utána, miért :cool:


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#6761 Elküldve: 2006.08.16., 09:32

caloway írta:

...az embert mindig lenyűgözte a tükröződés, egyfajta másik, fordított világot látott benne. Ezt az ősi, már már genetikailag belénkívódott reflexiót használják fel a készítők.

 

Szóval könnyebben odaátra tudja magát képzelni... Mint a Mage-ben, ha a körülmények passzolnak, a varázsláshoz passzol a varázsló hangulata, érzelmi világa, no meg az eszközök, akkor könnyebben létre tudja hozni a varázslatot. Ugyanez van itt is...


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
okkult
avatár
Csatlakozott: 2006.01.28.
Hozzászólások: 236

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
World of Darkness
Egyéb
#6758 Elküldve: 2006.08.16., 00:01

Edorn: Nem teljesen világos hogy mire gondolsz.Egy picit kifejtenéd  

 


Kult is a game. AIDS is real

Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#6744 Elküldve: 2006.08.15., 12:06

Nah az tényleg ajánlott :D


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Alfdam
avatár
Csatlakozott: 2006.02.24.
Hozzászólások: 284

Kedvenc szerepjátékok:
Warhammer 40.000
Egyéb
WoD - Hunter: The Reckoning
#6743 Elküldve: 2006.08.15., 12:01

caloway írta:

Ha nincs külön valahol leírva, akkor ez abból fakad, hogy az embert mindig lenyűgözte a tükröződés, egyfajta másik, fordított világot látott benne. Ezt az ősi, már már genetikailag belénkívódott reflexiót használják fel a készítők. (kisregényt a témában nincs kedvem írni)  

 

 

Ajánlott olvasmány a témához (tükröződés):  

Terry Pratchett: Vége a Mesének


Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#6740 Elküldve: 2006.08.15., 11:10

Ha nincs külön valahol leírva, akkor ez abból fakad, hogy az embert mindig lenyűgözte a tükröződés, egyfajta másik, fordított világot látott benne. Ezt az ősi, már már genetikailag belénkívódott reflexiót használják fel a készítők. (kisregényt a témában nincs kedvem írni)  


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#6731 Elküldve: 2006.08.15., 08:19

okkult írta:

Valaki meg tudná mondani hogy az umbrába való belépést miért könnyitik meg a tükrözödö felületek?(pl:víz,tükör)

 

Segítenek elvonatkoztatni a való világtól... De bővebben inkább valami ww szakértő magyrázza el... :)


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
okkult
avatár
Csatlakozott: 2006.01.28.
Hozzászólások: 236

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
World of Darkness
Egyéb
#6712 Elküldve: 2006.08.14., 14:47

Valaki meg tudná mondani hogy az umbrába való belépést miért könnyitik meg a tükrözödö felületek?(pl:víz,tükör)


Kult is a game. AIDS is real

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#5335 Elküldve: 2006.05.29., 18:59

Szerintem Mesélője válogatja... ;) ...én inkább úgy képzelném el, mintha egy "ködfalon" lépne át, aminek a sűrűsége a dobás sikereitől függ... ;)


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#5334 Elküldve: 2006.05.29., 18:47

Én úgy képzelem el mint a fátyol 4et mikor mükszik.


Vissza az elejére
Syrocco
avatár
Csatlakozott: 2006.05.28.
Hozzászólások: 55

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Shadowrun
Call of Cthulhu
#5333 Elküldve: 2006.05.29., 18:08

Lehet, hogy ez hülye kérdés, de mi történik, mikor valaki átlép az Umbrába? Csak eltűnik, vagy megnyílik valamiféle átjáró?


Nem éget úgy semmi, mint az örök fagy,

Minden éjjel, ha az alvó nap magamra hagy.

Itt bolyongok, mert sorsom örök kárhozat,

Rettegsz tõlem, de én vagyok az áldozat.

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#5303 Elküldve: 2006.05.29., 10:47

koldun írta:

Hello!Elmondaná nekem valaki ,hogy mi történik ha az Umbrába vagy vissza lépépéskor balsikert dobok?

 

 

A másik ötlet, hogy nem sikerül az átlépés és valami felfigyel erre... ;) ...ez igazán Mesélőfüggő és csak tényleg speciális esetekben dobatnék az át- és visszalépésre... :hm:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
koldun
avatár
Csatlakozott: 2006.01.06.
Hozzászólások: 16

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#5286 Elküldve: 2006.05.27., 17:06

:leborul: Köszönöm


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#5285 Elküldve: 2006.05.27., 16:42

Nálunk ilyenkor mindig máshova nyílt a kapu, vagy épp átjött rajta valami csúnyaság, mielőtt mi átléphettünk volna rajta... (Drost sztoriaiban...)


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Olman
avatár
Csatlakozott: 2005.09.05.
Hozzászólások: 127

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
Codex
World of Darkness
#5284 Elküldve: 2006.05.27., 14:50

koldun írta:

Hello!Elmondaná nekem valaki ,hogy mi történik ha az Umbrába vagy vissza lépépéskor balsikert dobok?

 

Én úgy tudom, akkor beragadsz a világok közti Gauntletbe. Bár azt nem tudom, ez mivel jár.... gondolom, kimaradsz néhány körből :))


"Lángra lobban a köneny, élenynyel lévén érintkezésben, egy berzszikra által, sõt némely testeknek, pl. az érenyszivacsnak pusztán jelenléte által is. (Innen némelyek gyulanynak is hívják)."

- újkori magyar vegytani leírás

Vissza az elejére
koldun
avatár
Csatlakozott: 2006.01.06.
Hozzászólások: 16

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#5283 Elküldve: 2006.05.27., 14:16

Hello!Elmondaná nekem valaki ,hogy mi történik ha az Umbrába vagy vissza lépépéskor balsikert dobok?


Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4665 Elküldve: 2006.05.09., 20:41

Talley :leborul: :leborul: :leborul:


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#4638 Elküldve: 2006.05.09., 13:33

Felkerült mindkettő a Térképtárba.  

Köszi Talley!


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4637 Elküldve: 2006.05.09., 13:32

Na mint látom a Mage-es térkép már fenn is van a galériában.


Vissza az elejére
Alfdam
avatár
Csatlakozott: 2006.02.24.
Hozzászólások: 284

Kedvenc szerepjátékok:
Warhammer 40.000
Egyéb
WoD - Hunter: The Reckoning
#4636 Elküldve: 2006.05.09., 13:32

Hát ez tényleg kicsi...:)


Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4630 Elküldve: 2006.05.09., 12:58

akkor én nem töltöm fel . megelőztél :D


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4626 Elküldve: 2006.05.09., 12:45

Mindjárt feltöltöm. CSak az egyiket még nem kaptam meg.  

 

Ott van alistában. Mind a werewolfos mind a mages változat.


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.09., 12:54-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
Alfdam
avatár
Csatlakozott: 2006.02.24.
Hozzászólások: 284

Kedvenc szerepjátékok:
Warhammer 40.000
Egyéb
WoD - Hunter: The Reckoning
#4623 Elküldve: 2006.05.09., 12:41

Talley írta:

Akartok térképet az Umbráról? Ami meglepő módon elég "kicsi"

 

 

Térkép? Az Umbráról...?? na kiváncsivá tettél...


Vissza az elejére
Alfdam
avatár
Csatlakozott: 2006.02.24.
Hozzászólások: 284

Kedvenc szerepjátékok:
Warhammer 40.000
Egyéb
WoD - Hunter: The Reckoning
#4621 Elküldve: 2006.05.09., 12:39

rufusz_hero írta:

 

kövi kérdés a szélvihar a közel és a mélyumbrát elválasztó határnak felel meg?

 

 

Ez már Wraith off na de üsse kő:  

Ez ha jól emlékszem a Wraithben sincs pontosan kifejtve...igazából az Árnyvidéken (közelUmbrán) kívül már csak két dolog van: A Szélvihar meg a Távoli partok (ha vannak). A Szélvihar mindent lefed, Sztügiát is védi a Lelkek Tengere...ergo minden a szélviharban van...


Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4620 Elküldve: 2006.05.09., 12:38

Akartok térképet az Umbráról? Ami meglepő módon elég "kicsi"


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.09., 12:38-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#4619 Elküldve: 2006.05.09., 12:38

Ha jól emlékszem  

Közeli umbra = Jelenéses móka (5-ös)  

Sötét umbra = Wraith-ek területe  

Mély umbra és umbra birodalmak = A távoli földek, vagy mik  

 

(Remélem benéz valami nagy Werewolf/Mage szakértő, mert ezekkel én is mindig bajban vagyok... :D )


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4614 Elküldve: 2006.05.09., 12:33

nem úgy van hogy van a lideércek birodalma és van az Umbra? MErt én úgy tudtam hogy a kettő nem ugyanaz.


Vissza az elejére
rufusz_hero
avatár
Csatlakozott: 2006.04.24.
Hozzászólások: 80

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Warhammer fantasy
Egyéb
#4613 Elküldve: 2006.05.09., 12:29

megitélésem szerint vannak át fedések a wraithben ismeretes túlvilág és az umbra között de nem teljesen azonos a kölönbségeket én sem tudom pontosan. a vampire fátyol mögött része szerintem a közeli umbrának feleltethető meg:cumi:  

 

kövi kérdés a szélvihar a közel és a mélyumbrát elválasztó határnak felel meg?


"Még aki a legvégsõkig jutott is, akinek élet és halál egyaránt tréfa már, vannak olyan dolgok, amikkel nem szeret viccelni" - Edgar Allan Poe:A Vörös halál álarca

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.09., 12:30-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 2 alkalommal módosították
Alfdam
avatár
Csatlakozott: 2006.02.24.
Hozzászólások: 284

Kedvenc szerepjátékok:
Warhammer 40.000
Egyéb
WoD - Hunter: The Reckoning
#4611 Elküldve: 2006.05.09., 12:15

Első kérdés (mivel nem ismerem a Werewolf-t)  

 

Az Árnyvidék vagy a Szélvihar a Wraithben megfeleltethető a Werewolf Umbrának? Vagy (az egyszerűbbség kedvéért), amit a Vamppire-ben a Fátyol túloldalának hívunk az az Umbra?


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#4607 Elküldve: 2006.05.09., 11:42

Elég sokan érdeklődnek felőle...  

Kevés a hasznos leírás róla, és nehéz ezeke fellelni...  

Ezért gondoltam megyniytom ezt a Topic-ot.  

 

Ide jöhet minden az Umbrával kapcsolatban...


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Ugrás a(z) 1 oldalra
Ki van itt?
Jelenleg 13528 hozzászólás olvasható a fórumon.
Összesen 63 aktív felhasználónk van (inaktívakkal együtt: 647).
Jelenlévő regisztrált felhasználók:
.

Napi top hozzászólók