Moderátor: Niara
Ugrás a(z) 1 2 3 4 5 6 7 8 oldalra
Szerző Hozzászólás
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#3440 Elküldve: 2006.03.20., 10:31

Nem kell felkapni a vizet. Szerintem egész értelmesen, és visszafogottan (más forumokhoz képest) irta le mindenki, hogy képzeli el ezt a játékot.  

Befejezni meg miért kellene? Engem speciel tényleg érdekel, ki hogy képzeli el a játékot, azon belül a malkávval valót. Mivel szerintem Ők a legnehezebben beilleszthető, és játékosi szempontből eljátszható klán.  


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#3439 Elküldve: 2006.03.20., 09:34

mmn írta:

Helló Mindenki!  

 

Mondtam hogy nincs értelme...  

 

:dead: Kb.  

 

Annyit értem el ezzel, hogy jól felháborítottam mindenkit. Nem ez volt a cél. Mi nem így játszunk, kicsit máshogy. Nálunk van csapat, összetartó fajtából :hm: ez nem olyan szörnyű.  

 

Szóval: kössz a kritikákat.  

 

 

mmn - Engem nem háborítottál fel, csupán a véleményem írtam meg... :sor: ...további jó játékot... :D  

 

.  


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.03.20., 09:34-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 2 alkalommal módosították
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#3438 Elküldve: 2006.03.20., 08:58

mmn írta:

Mondtam hogy nincs értelme...  

 

 

Volt értelme. Megvitattunk egy kérdést. Helyenként lehet kicsit hevesebben, helyenként nyugodtabban...  

 

mmn írta:

Annyit értem el ezzel, hogy jól felháborítottam mindenkit.

 

Szerintem senkit nem háborítottál fel igazán. Inkább felpörgetted kicsit a fórumot és igaz, hogy régen ismétlődő kérdések merültek fel, de legalább újra átgondoltuk a dolgot... :P


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.03.20., 08:58-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#3437 Elküldve: 2006.03.20., 08:08

Helló Mindenki!  

 

Mondtam hogy nincs értelme...  

 

:dead: Kb.  

 

Annyit értem el ezzel, hogy jól felháborítottam mindenkit. Nem ez volt a cél. Mi nem így játszunk, kicsit máshogy. Nálunk van csapat, összetartó fajtából :hm: ez nem olyan szörnyű.  

 

Szóval: kössz a kritikákat.  

 


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#3432 Elküldve: 2006.03.19., 19:49

Dexter nagyon jól leírta, mégegyszer nem teszem meg... :sor: ...a vámpír és a Sötétség Világa "felnőtt" játék és itt már nem állja meg a helyét a M*-ból, AD&Dből megismert csapatok formája, ITT egyénekről van szó, akik KÁRHOZOTTak. :D Ezt nem csak a könyv írja így le, hanem minden józan ésszel rendelkező játékos tudja miről van szó, ha azt írom személyre szabott horror... :vitatkozik: ...egyébként abban egyetértünk, hogy a szerepjáték célja a szórakozás! :sor:  

 

mmn írta:

De még a Vampire játékot sem szoktam ENNYIRE sötétnek mesélni, mint ahogy Ti látjátok. Persze megvannak a sötét elemek, hangulatkeltők, de nem az összes NJK, karakter, mellékszereplő, gonosz, torz, sötét és gyilok-gép.  

 

 

Senki sem írta, hogy minden szereplő (játékos és nem játékos karakterek) ilyen lenne... :hm: ...de a nagyrészük már jócskán a spirál aljához közelít, ahogy azt Dexter is jellemezte... :leborul:  

 

mmn írta:

Az általam elképzelt, mesélt világban azért megmaradtak bizonyos alapvető emberi értékek

 

 

Senki nem mondta, hogy a "mi" játékainkban nincsenek... ;)  

 

mmn írta:

A vámpíroknak talán nem célja a csapatban élés!? Dehogynem! A vámpírnak talán célja néhányszáz évet lehúzni egyedül? Lehet hogy a könyvben találsz valami frappánsat erre, de szerintem a vámpírok nagy többsége is társas lény.

 

 

A fiatal, netalán újszülött vámpíroknak lehet célja a csapatban élés, de akkor is hasonszörű karaktereket keresnek és nem az évszázados öregeket... :) ...bizonyára a tapasztalatlanság miatt írtad, de egyetlen dolgot kérek: Gondolod végig az alapján amit Dexter leírt... :hm:  

 

mmn írta:

Nem elég neki az átka, még magányos is legyen a kínjaival? Ha sorstársak vannak körülötte akkor jóval könnyebb lehet ezt elviselni, nem? (Hangsúlyozom ez saját vélemény, nem szabály!)

 

 

A saját átka mellett, még ott a vérutáni vágy és minden egyéb lelki seb és betegség, amit magával hoz halandó életéből, a Sötétség Világából. Ami nem egy tündérmese, rózsaszín álomvilág vagy egy fantasy világ... :music: ...ebből kifolyólag pedig, sokkal könnyebb az egyedüllét... :mrgreen:  

 

mmn írta:

És a játék is sokkal érdekesebb, élvezhetőbb, ha a karakterek összedolgozhatnak, és nem attól kell rettegniük, hogy melyik csapattárs szúrja előbb hátba a karakterüket. A 300-900% arról szólt, hogy a Ti felfogásotok szerint, a malkavita, de akármelyik káinita potenciális veszélyforrás a karakterre nézve, pláne ha kotéria-társa. E szerint minél több tagból áll a kotéria, annál nagyobb az esély ellenséget szerezni, és fűbe harapni.  

 

Egy malkáv karakterem sem ölte még meg a csapattársát!!! Sőtt sokat segítette őket.

 

A karakterek összedolgozhatnak és érdekesebb helyzetekbe kerülhetnek, de ettől függetlenül rettegniük kell a saját Fenevadjuktól és a többiek Fenevadját és egyéb "perverz vagy éppen csak kifordult" cselekedeteitől! Ez a játék lényege! A horrort itt nem a különböző vérvonalak, szörnyetegek vagy természetfeletti lények adják, hanem a belső és külső küzdelem a Fenevad, a romlás, az embertelenség és a kárhozat ellen... :P ...éppen ezért nem lehetnek a kotériák nagyok - itt hozhatnék ezernyi példát a regényekből és klánkönyvekből, de nem teszem, majd ha elolvasod rájössz magadtól is -, ahogy a nagyobb falka is több gondot okoz... ;)  

A játékos társamat én sem szoktam megölni, maximum a karakterem a karakterét, de ez már szőrszálhasogatás... ;) ...nekem már többször is megölte másik játékos karakterét a karakterem vagy fordítva, ha nem egy csapatban játszottunk... :D ...de ez normális ebben a játékban... :)  

 

mmn írta:

Végül: a csapat kell! És nem személyre, hanem személyre és csapatra szabott rémtörténet, ha a szórakozás kedvéért játszatok! Az nem megoldás hogy kapcsolatok nélküli világot játszunk, hororr világ helyett, ha már nincs elég fantáziánk. Nem szabad mindenben a könyvre hagyatkozni, mert nem tökéletes, és sokat ronthat a játék örömén.

 

 

Kimondta, hogy kapcsolat nélküli világot játszunk? Ha ezt szűrted le a hozzászólásainkból, akkor nem a játékstíulsunk kölünbözik, hanem a megértés... :vitatkozik: ...a nincs fantáziánk pedig meglehetősen sértő általánosságban!!! :haragszik: ...a könyvekből pedig még egyikönk sem idézett - leszámítva Dextert -, de Ő is csak az aranyszabályt... :nemnem:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.03.19., 19:53-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 2 alkalommal módosították
suszi
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 929

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
Shadowrun
#3431 Elküldve: 2006.03.19., 11:28

Én is Dexel értek egyet.  

Amikor még játszottam (sajnos már én is évek óta nem játszottam :(), akkor nálunk is mentek a kisebb nagyobb szivatások, de ez csak szinesítette a játékot, és élvezetesebbé tette szerintem. Egyszer az én Real Brujah karim is megszívta, mikor egy asszamita inkább könyökből csonkolta mindkét karját, nehogy valami rosszat csináljon (kicsit paranoiás volt szegény :P)


Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#3430 Elküldve: 2006.03.17., 21:22

Dexternek kell igazat adnom, szinte tökéletesen eggyet értek vele. Én elég ritkán, mondhatni évek óta nem játszottam, de élvezettel hallgatom egyik haverom beszámolóit. Ahogy a csapattagok apró szivatásokat csinálnak egymásnak, csak azért, h jobb szinben tüntessék fel magukat a többieknél. Szinte félelmetes :) No persze hozzá kell tennem, ilyen szinten már nem csak a monster, kocka, xp, pénz, stilust kell ismerni.


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3429 Elküldve: 2006.03.17., 14:27

Üdv :D  

 

A Vampire (valójában) arról kellene, hogy szóljon, hogy az ölelés után megmaradt (megmaradt?) emberi értékek miatt folyik a harc. Megmarad, de az évek múlásával kopik, maga mögött hagy mindent ami egykoron volt. Ez a játék lényege. Egyre és egyre sötétebbé válik, míg végül menthetetlenül elbukik mindenki! Itt nincs happy end és nagy ölelkezés a Hold fénye alatt. Kárhozat van. Pont.  

A vámpírok társas lények... egy darabig biztos. Ahogy öregszenek, a fenti dolgok, eszmék, érzések, emlékek szépen kifakulnak és eltűnnek. Megszűnik érdemben embernek lenni. Eszik, alszik, eszik, alszik... eszik...  

Minden vámpír veszélyes a másikra. A paranoia nagyon fontos alkotóelem. Ha nem lenne, akkor teljesen más lenne a dolog, eltűnne az intrika, ki merem jelenteni: unalmassá válna a játék. A hátbaszúrás a kotérián belül nem feltétlenül klán függő. Mindenki úgy cselekszik ahogy akar, de nem fogja elvárni senki sem a másiktól, hogy önzetlen legyen vele - ilyen egyszerűen csak a mesékben van. Az, hogy a malkaviták miatt hoztam/hoztuk fel, az elsősorban azért volt, mert a klán tagjai leginkább azok, akiket nem lehet kiismerni a viselkedésük terén.  

Csapat kell. Ez tény és való. De a fenti dolgok is. A Vampire csapatok általában nem egyeznek meg a "mezei" rpg-k csapataival. Az okokat már kifejtettem/kifejtettük.  

A csapat megléte ellenére azonban még mindig a "személyreszabott" dolog a nyerő. Miért várna az ember együttérzést egy olyan valamitől, ami legalább akkora terhet cipel mint a másik? Elég neki a saját baja.  

A kotéria nálunk is egyben van, de egyikük sem tud szinte semmit a másik személyes dolgairól/személyes vonulatáról a sztoriban (ami akár teljesen független minden mástól).  

Legvégül a kedvenc szabályom: nincs szabály! A könyv pedig szép :D . De lásd előző mondat.  

Csupán belegondol az ember ebbe-abba és rájön, hogy milyen lehet ez és az, ennyi meg annyi idő után...  

Vámpírnak lenni nagyon nagy szívás. Ezzel nincsen egyedül, de senki sem tud és senki nem is fog neki segíteni.


Vissza az elejére
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#3427 Elküldve: 2006.03.17., 09:24

Hi RedSign!  

 

Van értelme folytatni ezt az eszmecserét? :hm:  

 

Azt hiszem erősen különbözik az elképzelésünk erről a játékról. Sőtt a világfelfogásunk is. A szerepjátéknak, mint olyan az egyik alapvető célja a szórakozás. 3-9 játékos összeül, játszik, szórakozik. (Nem kell lereagálni, tudom hogy tudod!) :sor: De még a Vampire játékot sem szoktam ENNYIRE sötétnek mesélni, mint ahogy Ti látjátok. Persze megvannak a sötét elemek, hangulatkeltők, de nem az összes NJK, karakter, mellékszereplő, gonosz, torz, sötét és gyilok-gép.  

 

Az általam elképzelt, mesélt világban azért megmaradtak bizonyos alapvető emberi értékek.  

 

A vámpíroknak talán nem célja a csapatban élés!? Dehogynem! A vámpírnak talán célja néhányszáz évet lehúzni egyedül? Lehet hogy a könyvben találsz valami frappánsat erre, de szerintem a vámpírok nagy többsége is társas lény. Nem elég neki az átka, még magányos is legyen a kínjaival? Ha sorstársak vannak körülötte akkor jóval könnyebb lehet ezt elviselni, nem? (Hangsúlyozom ez saját vélemény, nem szabály!)  

 

És a játék is sokkal érdekesebb, élvezhetőbb, ha a karakterek összedolgozhatnak, és nem attól kell rettegniük, hogy melyik csapattárs szúrja előbb hátba a karakterüket. A 300-900% arról szólt, hogy a Ti felfogásotok szerint, a malkavita, de akármelyik káinita potenciális veszélyforrás a karakterre nézve, pláne ha kotéria-társa. E szerint minél több tagból áll a kotéria, annál nagyobb az esély ellenséget szerezni, és fűbe harapni. :nemnem:  

 

Egy malkáv karakterem sem ölte még meg a csapattársát!!! Sőtt sokat segítette őket.  

 

Végül: a csapat kell! És nem személyre, hanem személyre és csapatra szabott rémtörténet, ha a szórakozás kedvéért játszatok! Az nem megoldás hogy kapcsolatok nélküli világot játszunk, hororr világ helyett, ha már nincs elég fantáziánk. :vitatkozik: Nem szabad mindenben a könyvre hagyatkozni, mert nem tökéletes, és sokat ronthat a játék örömén.:)  

 

 


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#3420 Elküldve: 2006.03.16., 15:21

mmn írta:

Azt hiszem ez a vita kezd kicsit elvetélni!!! :eztnemhiszemel:  

Mi van ha a kotéria többi tagja PL: csak 2 találkozott már "olyan" értelemben malkavitával, és kapot egy-két jóízű elmerogyit, vagy a végső halállal való majdnem-kapcsolatba zizzent belle? Akkor ők méginkább megbízhatatlanok, mint a malkáv, mert nem fogják tudni úgy kezelni betegségüket, mint a "hivatásos" zizi! Vagy ha az adott karakter szabbatos kém? Vagy ha titkon ösvényt követ? Vagy ha csak nem bír a fenevaddal? Vagy ha.... (Folytathatnám!!!)  

 

 

A nem hivatalos és hivatalos zizik is egyforma mértékben képes kezelni "betegségüket", csupán a malkaviták nem képesek akaraterőből legyűrni... ;) ...egyébként az egész dolog karakterfüggő az összes többi kérdésedre válaszolva... :sor: ...de folytathatod... :hm:  

 

mmn írta:

 

Ezzel az erővel vámpír ne játszon (éljen csapatban), mert az 300-900%-kal megnöveli az esélyét a végső halálra a kotéria számától függően!  

 

Ezeket a statisztikákat kimutatásokkal is alátámasztanád? ;) Egyébként a vámpíroknak sohasem volt célja a "csapatban élés", hiszen átkuknál fogva erre nem képesek... ;)  

mmn írta:

 

Mé' játszunk vampire-t? :-? Pláne együtt? Játszuk egyedül, nehogy meghaljon a karakterünk! :haragszik:  

 

Assz'em. :hm:

 

Sajnos a M*-os felfogás nem vihető át a Vámpír játékokba, de egyetlen WoD-os játékba sem... :D ...ez nem csapatjáték, hanem személyre szabott rémtörténet! Ettől még lehet - tapasztalataim szerint - többen is játszani gondok vagy "300-900%" elhalálozási esély nélkül... :vitatkozik:  

 

Nem szívesen hagynám elvetélni a témát, így várom válaszod... :mrgreen:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#3415 Elküldve: 2006.03.16., 06:18

Phh.. Feladom! :akasztas:


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3409 Elküldve: 2006.03.14., 15:08

Üdv :hiya: .  

 

A témához/témától függetlenül: minden mesélő olyan módon/stílusban mesél amiről (lehetőleg tudja), hogy bejön a csapatnak. A WoD nem kőbe vésett szabályok tömkelege, mindenki úgy formálja, hogy neki jó legyen.  

Nálunk is létezik a megszokott kotéria, viszont ettől függetlenül mindenki egyéni figura. Sokuknak van olyan személyes célja, amit nem hoz be a kotériába, és sokszor külön utakon jár. Ha ez az út "keresztül vezet" valamelyik tagon... akkor az így járt.  

 

A Malkavitákról: egy Malkavita bármilyen lehet! Bármilyen. A riasztó viselkedés és furcsa szokások nem mindig jelentik a malkavita teljes valóját... legtöbbször ez csak a jéghegy csúcsa. Teljesen egyetértek Edorn lentebbi postjával.


Vissza az elejére
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#3408 Elküldve: 2006.03.14., 09:51

Azt hiszem ez a vita kezd kicsit elvetélni!!! :eztnemhiszemel:  

Mi van ha a kotéria többi tagja PL: csak 2 találkozott már "olyan" értelemben malkavitával, és kapot egy-két jóízű elmerogyit, vagy a végső halállal való majdnem-kapcsolatba zizzent belle? Akkor ők méginkább megbízhatatlanok, mint a malkáv, mert nem fogják tudni úgy kezelni betegségüket, mint a "hivatásos" zizi! Vagy ha az adott karakter szabbatos kém? Vagy ha titkon ösvényt követ? Vagy ha csak nem bír a fenevaddal? Vagy ha.... (Folytathatnám!!!)  

 

Ezzel az erővel vámpír ne játszon (éljen csapatban), mert az 300-900%-kal megnöveli az esélyét a végső halálra a kotéria számától függően!  

 

Mé' játszunk vampire-t? :-? Pláne együtt? Játszuk egyedül, nehogy meghaljon a karakterünk! :haragszik:  

 

Assz'em. :hm:


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#3407 Elküldve: 2006.03.14., 09:31

Dexter írta:

mmn írta:

Viszont a malkavita sem megbízhatatlanabb mint a többi klán! Gondolok itt arra, hogy a saját kotériáját barátait ő sem fogja elárulni!

 

Ezzel a két mondattal azért vitába szállnék - egy Tremere pedig egyenesen meghalna a röhögéstől. A kotéria nem olyan, mint a "hagyományos" rpg-k csapatai. Együtt vannak, de lényegében külön-külön. A vámpírok nem arról híresek, hogy önfeláldozó típusok. Ha menteni kell a bőrüket, akkor mentik! Bármi áron! ...

 

 

Itt szerintem nem ez az igazi probléma... Az szerintem a legtöbb embernek tiszta, hogy vámpíronként eltérő, hogy "hátbaszúrja-e, vagy sem"...  

Viszont itt Malkavitáról van szó. Ő nem biztos, hogy mondhatja azt, hogy "ők haverok, olyan sokat tettünk egymásért, így mikor éppen bekattanok, akkor nem esek neki az ő torkuknak, csak többi csúnya vámpírénak..."  

(itt ugye nem feltétlenül fizikai támadásra gondolok... Pl egy összeesküvés elméletes malkavita, vagy époen egy több személyiséggel rendelkező éveken keresztül tervezgethet mindenféle csúnyaságot a legjobb barátai ellen is, bármennyire is szereti őket egyébként...)  

 

Azaz szerintem igen is megbízhatatlanabb, mert náluk már az is felmerül, hogy még ők maguk sem bírják kontrolálni saját cselekedeteiket/gondolataikat... Vagy legalábbis van köztük jópár, aki nem... És a kotéria tagjai honnan tudják, hogy pontosan milyen elmezavarai vannak az ő malkávuknak...


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#3405 Elküldve: 2006.03.13., 10:33

Hát ez érdekes felfogás, de idővel majd rájöttök, hogy a kotérián belül csak a vérkötelék ad teljes bizalmat (persze ez is megtörhető), vagy ha Szabbatot játszatok, akkor a Vinculum (ami pedig csak gátat szab, de nem igazi lánc)... ;) ...a megbízok másikban dolgot is érdekesen kezelitek, de gondoljátok csak meg: Hogyan bízhatnál valakiben, aki egyszer ember volt - ez már lényeges buktató lehet, itt jön képbe a koncepció - akiből aztán valamilyen úton módon - itt jön a származás és vérvonal, atya, mentor, stb... - vámpír lett és a bensőjében ugyanúgy jelen van a Fenevad - amit már te is jól ismersz és valószínűleg kordában próbálod tartani, több kevesebb sikerrel - aminek célja a vér megszerzése vagy a féktelen pusztítás?  

 

Mesélőként csak olyan közös célt vetíthetsz a játékosok elé, melyet próbálnak egymásnak segédkezve vagy akadályozva elérni... :D ...ennek kimenetele pedig már csak a karakterektől függ... :sor:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.03.13., 10:35-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3400 Elküldve: 2006.03.10., 12:08

Ízlések és pofonok. Az összetartás vmilyen szinten megvan, de nem bízná egyik a másikra az életét - nálunk ilyenek. Bizalmatlanok... hiszen egykoron emberek voltak.


Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#3399 Elküldve: 2006.03.10., 11:22

Ez a legjobb megoldás :) Nálunk (shadowrun) is hasonló a helyzet.


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#3396 Elküldve: 2006.03.10., 11:08

Igyekszem úgy variálni a történetet, (SORS KEZE) :twisted: hogy egymásra legyenek utalva!  

Persze nem mindíg sikerül... , de az esetek nagy többségében azért összejön!  

 

No meg az sem szerencsés, ha mindenkinek külön mesélek egy órát, mert akkor a többiek várhatnak hármat. Nem mintha ezen múlna a játék öröme.


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#3393 Elküldve: 2006.03.10., 10:20

"...mi volt mielött vámpír lett volna. Hogy viselkedett vele teremtője..."  

 

Ez a lényeg.


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
suszi
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 929

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
Shadowrun
#3392 Elküldve: 2006.03.10., 09:16

Jaja. Bár ez is egy sztereotípia, hiszen nem csak antuszociélis félig fenevad Gangrelek léteznek ;)


Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#3390 Elküldve: 2006.03.10., 08:42

Ez igaz. Minden kotéria tagot azonal vérkötelékkel fűzök magamhoz :) öten vagyunk, hárommal megvan. A rohadt nosferatu húzós, de meglessz :)  

 

De félre a tréfával. Borzalmasan sokat számít, h ki mi volt mielött vámpír lett volna. Hogy viselkedett vele teremtője... stb. Ha jól emlékszem pont a malkávoknál szökás már eleve nem teljesen normális embereket magukhoz ölelni. Nem? Vagy képzeld el a Gangrelt aki szabályosan félig állat, ráadásul egy erősen antiszociális emberi léte volt. Szerinted mennyiben fog vonzódni a csapathoz, ahol mindenki lenézi?


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.03.10., 08:45-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#3389 Elküldve: 2006.03.10., 08:34

Nem tudom, Ti hogy játszatok, de nálunk ettől azért fontosabb a kotéria. :hm:  

 

Csak a társaira számíthat a vértestvér, (persze elsősorban önmagára) és ha a kotéria kihúzza a kekiből, tuti hogy ezt elfelejti? Saját céljai elérésében csak rájuk számíthat, ha nem tudja egyedül véghez vinni. Szivesség ide, oda, többször is, = kialakuló barátság?:D


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3385 Elküldve: 2006.03.09., 21:24
Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#3383 Elküldve: 2006.03.09., 20:45

:leborul:


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#3382 Elküldve: 2006.03.09., 20:22

Ez mind szép és jó, azonban ne felejtsük el, hogy minden vámpír először halandó volt... ;) ...aztán jött az Ölelés, Fenevad, Örjöngés és a többi borzalom, amit nehezít még a klánból származó hátrány... :dense: ...ettől egyre jobban megerősödnek a karakterek, miközben egyre embertelenebbé válnak a külső és belső (malkaviták előnyben ;) ) hatásokra, de ez minden klánra és vérvonalra igaz, ezért egyetlen klánt vagy vérvonalat sem kellene kiemelni (pl.: Tremere)... :sor:  

 

Egyébként az érzelmekről csak annyit, hogy az ösvényt követő vámpírokra kicsit másképpen hat a Táboly, hiszen már levetközték a megszokott emberi érzelmeiket... ;)  

 

A kotérián belül is annyi a hátbatámadás és a bizalom, mint a kotérián kívűli vámpírok között, mivel ők is vámpírok és maximum a közös cél tartja össz öket... :hm:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#3381 Elküldve: 2006.03.09., 19:49

Mint Tremere kikérem magamnak! Én nem vagyok olyan...  

csak néha... mikor lehetőségem van rá... mindig...


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3380 Elküldve: 2006.03.09., 18:46

Ezért hoztam fel a "tuti" klánt, a Tremere-t. Ő a Vér miatt olyan amilyen :) .  

Utána pedig valóban az "embere válogatja, de általánosságban..." dolog a nyerő. :sor:


Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#3379 Elküldve: 2006.03.09., 16:06

Szerintem ezt egyik klánra sem lehet ráhúzni. Vámpírja válogatja, hogy hátbadöfi-e a társait vagy sem. Igaz, hogy maga a vámpír létből fakadóan szinte biztos, hogy a pillanatnyi, vagy hosszútávú előnyért, simán elárúlja saját klántársát is. (Egyik haver nosferatu, három hónapig tartott egy másik nosferatut a szekrénybe megkarózva. Pusztán azért mert a város hercege kereste, s tudta, ahogy tellik az idő feljebb megy a jutalom.)


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3378 Elküldve: 2006.03.09., 15:23

mmn írta:

Viszont a malkavita sem megbízhatatlanabb mint a többi klán! Gondolok itt arra, hogy a saját kotériáját barátait ő sem fogja elárulni!

 

Ezzel a két mondattal azért vitába szállnék - egy Tremere pedig egyenesen meghalna a röhögéstől. A kotéria nem olyan, mint a "hagyományos" rpg-k csapatai. Együtt vannak, de lényegében külön-külön. A vámpírok nem arról híresek, hogy önfeláldozó típusok. Ha menteni kell a bőrüket, akkor mentik! Bármi áron! Egy Tremere 200%, hogy hátbadöfi a társait, ha a klánja érdeke úgy kívánja. Egy Malkavita miért ragaszkodna igazán egy olyan csapathoz, ahol valszeg egy-két társa szinte biztosan, hogy görbén néz rá...  

Embere válogatja a fenti dolgokat (kivéve a Tremere-es példákat), de ha reálisan akarjuk nézni a dolgokat, akkor rákell, hogy jöjjünk, hogy senki sem "jó" - és most nem feltétlenül a Fenevadról van szó, hanem, hogy mindenkiben ott az életösztön - és a feltétlen összetartás ritka dolog egy kotéria esetében.


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.03.09., 15:24-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#3377 Elküldve: 2006.03.09., 14:10

Előítéletek tényleg mindenkivel kapcsolatban vannak, nem csak a malkávokkal. Ez OK. A malkávval kapcsolatban még több, ez is OK. Talán nem is a legegyszerűbb játszani, játszatni, ez is rendben. Viszont a malkavita sem megbízhatatlanabb mint a többi klán! Gondolok itt arra, hogy a saját kotériáját barátait ő sem fogja elárulni! Tehát maradnak az NJK-k. De nem úgy, mint odavetett koncok, a játékosnak vagy a karakterének, hanem mint ellenfelek, barátok, ismerősök stb., akinek a befolyásolásáért meg kell szenvednie! Ők lehetnek tiszteletben állóak, pudingok stb. A karakter dönti el, kibe köt bele! Lehet csúnya vége is: :akasztas:  

 

Ebből azt akartam kihozni, hogy ha jól játszol egy malkavitával akkor az lehet jó, őrült, és őrültjó is! (a mesélő engedékenysége nélkül is)


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3376 Elküldve: 2006.03.09., 12:31

Üdv.  

 

Az előítéletek nem csak a Malkavitákra értettem, hanem az összes klánra ami a WoD-ben csak megtalálható. Pl.: a Brujah bunkó anarchista, a Gangerl büdös vadállat, a Tremere számító aljas dö, a Nosferatu csúnya de nagyon jó kém... stb. Sztereotípiák, melynek többség általában nem igaz, ha az ember karaktert alkot és nem a klán egyik egyen tagját.  

Az tény, hogy a Malkavitákkal nem igazán szeret a többi klán közösködni/üzletelni. Természetesen itt is áll a tisztelet a kivételnek dolog.  

A "kellemesen vezethető NJK-król". Ha a mesélő kiszolgálja a karaktert mert pl. a többieket nem tudja becsapni/irányítani/tudomisénmitakarcsinálni velük, az nem túl szép dolog. Abban az esetben természetesen él a dolog, mihelyst az NJK valóban nem tud azokról a dolgokról, ami miatt nem bízna/stb. benne. Az njk is karakert. Nem próbababa.  

 

Egy Malkavita valóban tud hatni akárkire... hacsak az elmebaja esetleg nem teszi lehetetlenné a dolgot - vagy áldozatul nem esik még ideje korán az előítéletnek. Mert ezek elég gyakori és kínos dolgok.  

 

Továbbra is no offesne.


Vissza az elejére
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#3375 Elküldve: 2006.03.09., 12:05

Hi RedSign!  

 

Nem kifakadásnak szántam! Heves magyarázatnak, vagy mi!  

Az évekből, amikkel nem foglalkozunk azt szűrtem le, hogy a klánt kétféleképp ítélik meg a többiek:  

-Amiről Dexter is szólt: előítéletekkel vegyes félelem tömkelege, vadásszuk le, de legalábbis jó messzire kerüljük el. Nincs az az érv amiért megbíznék benne, vagy elfogadnám.  

-A másik aki valóban lenézi, sajnálja, selejtnek tartja őket a fene-nagy tökéletességében. (Na ők jól szivathatóak.)Ezeket a karaktereket, NJK-kat kellemesen lehet vezetgetni egy kiszámíthatónak tűnő malkávval.  

 

A Privát szféra témában igazad van :leborul: Csak érzékeltetni akartam, hogy tudok egy, s mást az elmerogyikról. So Sorry!  

 

Egyébként egy kis rutinnal, rászedéssel, trükkel egy malkáva mindenkire tud hatni, mert nincs az a vértestvér, akiben vagy negatív, vagy pozitív érzéseket ne váltana ki.  

Ha az érzés már megvan, azt csak irányítani, formálni kell!  


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3374 Elküldve: 2006.03.09., 11:30

Üdv.  

 

No offense! Csupán a dolgok tisztázása végett...  

 

Mint minden világ, a WoD is az előítéletek és a paranoia világa. Minden karakter más (illetve másnak illene lennie), de a klánjuk pár dolgot egészen biztosan befolyásol rajtuk. Az első ilyen dolog a hozzáállás. Egy klán tagjának megjelenése nem egyenlő az "eszünkbe jut róla egy-két sztereotípia és rálegyintünk" dologgal! Ha nálunk feltűnik egy Malkavita (vagy feljön a szó róla, hogy beszélni kell egyel), akkor már jön a feszültség. Tudják, hogy veszélyesek, nem érdekel senkit, hogy az adott pillanatban hogyan viselkedik, minek adja ki magát. Mindenki tudja, hogy teljesen kiismerhetetlenek, köz és önveszélyes a klán minden tagja... Még a "leggyengébb" elmebajban szenvedők is.  

Természetesen a fenti dolgok a halandókra nem állnak; elvégre ők nem tudnak semmiről.  

Viszont a vértestvérek között legtöbbször ismert a társ/társak klánja. Az ismertség miatt pedig csak a NAGYON naív vagy kezdő játékosok "eszik" meg az aranyos/kedves/tündi-bündi Malkavitákat... A többiek talán még inkább riasztónak találják őket :D .


Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#3373 Elküldve: 2006.03.09., 09:08

"off"Tudod háttér nélkül egy ilyen hozzászólás után, ezt a következtetést vontam le... ;) ...de ez a "kifakadás" sem bizonyította az ellenkezőjét, az évek számával, pedig miért kellene foglalkoznunk? A felírt példa pedig továbbra sem győzőtt meg... :nemertem: ..."on"de várom az elképzelésedet a malkaviták klánjáról"/on"... :) (Egy fórumon csak a hozzászólások alapján lehet megítélni a fórumozót, a munkahely pedig csak egy dolog, ne keverd össze a magánéleteddel!)"/off"  


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.03.09., 09:23-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 3 alkalommal módosították
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#3372 Elküldve: 2006.03.09., 08:13

Ja! Különben is!  

 

Ne lennék tisztában a torzulásokkal? Egy közép-súlyos, és súlyos értelmi fogyatékosokat gondozó ápoló intézetben vagyok könyvelő, naponta találkozom a torzulások legtöbbjével.


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#3371 Elküldve: 2006.03.09., 07:32

Én kérem ki magamnak!!!!!!!!!!!!!! :haragszik:  

Nem értékelitek a művészetemet, pedig ez VÉRESEN komoly!  

 

A malkavita természetesen nem idióta, nem vicces, nem aranyos, és stb...  

 

Ellenben, ha ilyesminek látszik, és akad aki ezt "megeszi" az kellemetlen helyzetben találhatja magát, ha a malkáv bekattan. 5 éve játszom malkavitát, és az egyik kedvenc karakterem, "Az a kis vicces Dexter", az elhanyagolható, gyermeki szintre süllyedt, lenézhető, megalázható, kis izé, nagyon sok vértestvér utolsó látványa volt a nemlétben.  

 

Vagy talán egy malkáv nem alakoskodhat, "játszhat" egy szerepet céljai érdekében? Ha megvolt a lenézés, elkönyvelés, hogy "Ez!? Ez veszélytelen társadalom selejtje!", akkor jöhet a torzulás, zsigerekben fürdőzés, vagy csak símán a döbbenet az arcokon amikor már késő.  

 

Assz'em hamar ítéltetek.  

Viszont ennyi hozzászólást nem láttam egyszerre mióta regisztráltam!:D  


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#3370 Elküldve: 2006.03.08., 22:22

Ez így van, éppen ezért lázadozok az ilyen hozzászólások ellen, mert poénnak rendben... :leborul: ...de felmerül a kérdés, hogy a játékosnak fogalma van arról egyáltalán mit is jelent Malkavitának lenni? :(


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3369 Elküldve: 2006.03.08., 20:09

Üdv.  

 

Igazi Malkavitát játszani nagyon nehéz feladat - talán a legnehezebbek között van.  

A Malkaviták nem egyenlők az agyalágyult idiótákkal! Vannak köztük biztosan, akik komolytalanok, de többségük elég rémisztő alak.  

Az elmebetegségek nem vicces dolgok. Egyik sem. Főleg a durvábbak (skizofrénia, tudathasadás, mániákus, spirituális vérszomj). No meg persze nem árt fellapozni egy-két pszichológia könyvet más "érdekes" dolgokért.


Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#3368 Elküldve: 2006.03.08., 19:55

Kikérem magamnak! A Malkávok nem idíóták!  

Tegnap volt egy egész kellemes csevegésem, ahol ezt bebizonyította nekem a helikopter.


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#3367 Elküldve: 2006.03.08., 16:59

mmn - Ez katasztrófa... :oak: :dense: :shutup: ...és a malkávok mióta idióták? :nemertem:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#3366 Elküldve: 2006.03.08., 13:33

Hi! Senkinek sincs egy olyan igazi MALKÁVOS :D gondolata? Vagy téli álmot alszatok?  

 

Írtam egy verset:  

 

Felmászott a tyúk a fára,  

Jajj, de szépen kukorékol,  

Piros csizma van a lábán,  

Nem süt a nap a szemébe!!!  

 

:P


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#3095 Elküldve: 2005.11.07., 08:37

A másik fórumon ;) már válaszoltam... :eztnemhiszemel:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3094 Elküldve: 2005.11.06., 21:45

Na, gondoltam itt is megkérdezem (ez itt nem a reklám helye :D ): a Jelenést használva sztetek mennyire zavarja az illetõt a bekötött stb. szem?!


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3093 Elküldve: 2005.11.06., 14:33

A "közlés" dolog elég érdekes lenne :D . Vagyis nálunk biztosan. Ha valakirõl kiderülne, hogy a Malkaviták közé tartozik, akkor ugyebár "kissé" megváltozik a többiek hozzáállása. Nálunk szerencsére tartanak tõlük :twisted: .  

Persze, a fenti dolog akkor áll fent, ha a Malkavita "elnézi" a tesót, és máshoz megy oda :D ... vagy csak viccbõl.


Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#3086 Elküldve: 2005.11.02., 14:46

Dexter írta:

[b:6a1c56bfec]RedSign[/b:6a1c56bfec]: köszi, hogy felhoztad a Téboly dolgot is. Biztos nem jutott volna eszembe :doh: . Két Malkavita milyen könnyen jön rá, hogy egy klánba tartoznak - mindenféle "Malkavitás" dolgot mellõzve.

 

 

Az egyik megoldás, ahogy fent is írtam... ;) ...a másik, hogy közlik egymással, hogy malkaviták... :blink: ...a harmadik, hogy Vérösvénye 1-gyel megízlelik egymás vérét... :P ...a negyedik a vinculum... :cry: ...több nem jut most hirtelen eszembe, bár a Jelenés 4 még szóba jöhet... :mrgreen:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3077 Elküldve: 2005.10.28., 15:11

[b:d3b3d8ff5c]RedSign[/b:d3b3d8ff5c]: köszi, hogy felhoztad a Téboly dolgot is. Biztos nem jutott volna eszembe :doh: . Két Malkavita milyen könnyen jön rá, hogy egy klánba tartoznak - mindenféle "Malkavitás" dolgot mellõzve.


Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#3076 Elküldve: 2005.10.28., 06:40

Auralátással (Jelenés 2) csak az érzelmi változások láthatóak, azonban szembetûnõ lehet a hirtelen megváltozó aura... ;) ...a Téboly diszciplínával rendelkezõ vámpírok azonban képesek érzékelni - ha jól emlékszem a 3-as szinttel - a célpontban az elmezavart... ;) ...bár a mibenlétét nem tudja megállapítani... :dead:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3075 Elküldve: 2005.10.27., 20:13
Vissza az elejére
suszi
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 929

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
Shadowrun
#3074 Elküldve: 2005.10.27., 20:12

Szerintem ilyenkor nem látszik az elmebaj, pusztán az, hogy érzelmileg kiakadt az illetõ.


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#3073 Elküldve: 2005.10.27., 19:58

:hm: Na ezt megkaptam.  

 

Akkor inkább példa :D . Hisztériás vagyok. Amíg relatíve nyugodt vagyok, addig nem látszik semmi. Mint egy normális, megfakult aura. Viszont ha rohamom van, akkor ugyebár nem éppen a nyugodt oldalam mutatom. Viszont bárki "hisztizhet" :hm: - vagyis az aurám szerint érzelmileg igencsak kiakadtam... viszont ez nem perdöntõ... vagyis ebben az esetben nem.  

 

Na, most jól megmondtam :D - mondhatni adtam egy pofont annak a bizonyosnak.


Vissza az elejére
Ugrás a(z) 1 2 3 4 5 6 7 8 oldalra
Ki van itt?
Jelenleg 13528 hozzászólás olvasható a fórumon.
Összesen 63 aktív felhasználónk van (inaktívakkal együtt: 647).
Jelenlévő regisztrált felhasználók:
.

Napi top hozzászólók