Moderátor: Niara
Ugrás a(z) 1 2 3 4 5 oldalra
Szerző Hozzászólás
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#4707 Elküldve: 2006.05.10., 12:01

caloway írta:

Ha kicsit lazábban kezeled a szabályokat, s mondjuk megvan a megfelelő pont h egyszerre kettőt ugorj. Pl Az árnyak manpulálásánál. A találsz egy mester aki a 3. szintet tanitja meg neked, te játétketchnikailag kifizeted a második és harmadik szintet, és ugorsz egyet. A másodikat nem tanitották meg. De ennek ugye értelme nem sok lenne.

 

 

Egyszerre két szintet fejleszteni? :hm: Na éppen ebből származik a probléma és a szintek kihagyásának gondolata is! :dead: Éppen ezért szoktam a játékosoknak a TP felhasználásánál csak egy ponttal fejleszteni egy értéket, így később nem jönnek elő a hasonló dolgok... :D ...ha pedig a játékos nem érti, hogy miért épülnek így egymásra a diszciplínák - ahogy látom itt is jópáran nem értik :eztnemhiszemel: - akkor a játék folyamán megértheti a karaktere (mentor vagy egyéb úton)... :)  

Nem véletlenül épülnek ilyen módon egymásra a karakterek, ezért ezt érdemes lenne figyelembe venni... :akasztas:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.10., 12:02-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 2 alkalommal módosították
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4674 Elküldve: 2006.05.09., 20:47

Carun írta:

caloway írta:

Ha kicsit lazábban kezeled a szabályokat, s mondjuk megvan a megfelelő pont h egyszerre kettőt ugorj. Pl Az árnyak manpulálásánál. A találsz egy mester aki a 3. szintet tanitja meg neked, te játétketchnikailag kifizeted a második és harmadik szintet, és ugorsz egyet. A másodikat nem tanitották meg. De ennek ugye értelme nem sok lenne.

 

 

Így már értem, mire is céloztál, és igen, értelme nem sok van, de azért köszönöm, hogy kifejtetted a dolgot ;)

 

 

Nincs mit.


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Carun
avatár
Csatlakozott: 2005.12.17.
Hozzászólások: 241

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
WoD - Werewolf: The Apocalypse
WoD - Demon: The Fallen
#4673 Elküldve: 2006.05.09., 20:47

caloway írta:

Ha kicsit lazábban kezeled a szabályokat, s mondjuk megvan a megfelelő pont h egyszerre kettőt ugorj. Pl Az árnyak manpulálásánál. A találsz egy mester aki a 3. szintet tanitja meg neked, te játétketchnikailag kifizeted a második és harmadik szintet, és ugorsz egyet. A másodikat nem tanitották meg. De ennek ugye értelme nem sok lenne.

 

 

Így már értem, mire is céloztál, és igen, értelme nem sok van, de azért köszönöm, hogy kifejtetted a dolgot ;)


Azért szenvednek az emberek, mert birkák egy olyan világban, amelyet farkasok uralnak...

Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4671 Elküldve: 2006.05.09., 20:46

Ha kicsit lazábban kezeled a szabályokat, s mondjuk megvan a megfelelő pont h egyszerre kettőt ugorj. Pl Az árnyak manpulálásánál. A találsz egy mester aki a 3. szintet tanitja meg neked, te játétketchnikailag kifizeted a második és harmadik szintet, és ugorsz egyet. A másodikat nem tanitották meg. De ennek ugye értelme nem sok lenne.


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Carun
avatár
Csatlakozott: 2005.12.17.
Hozzászólások: 241

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
WoD - Werewolf: The Apocalypse
WoD - Demon: The Fallen
#4667 Elküldve: 2006.05.09., 20:42

caloway írta:

 

Elméletileg előfordulhat, h egy szintet kihagyjál.

 

 

Én úgy tudom, hogy nem lehet, de ha kifejtenéd....;)


Azért szenvednek az emberek, mert birkák egy olyan világban, amelyet farkasok uralnak...

Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4664 Elküldve: 2006.05.09., 20:40

Talley írta:

Igen és azt amit mondtam nem értettem mindegyikre. Mert a fátyol az egymásra épűl. De az Ezerarc az meg nem.

 

Elméletileg előfordulhat, h egy szintet kihagyjál. Csak éppen sok értelme nem lenne, hisz akkor azt nem fogod tudni. Magasabb, értsd 5 fölött pl kifejezeten példákat irnak, ott már akár sajátot is kifejeleszthetsz, ha a mesélő engedi.


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4635 Elküldve: 2006.05.09., 13:26

Igen és azt amit mondtam nem értettem mindegyikre. Mert a fátyol az egymásra épűl. De az Ezerarc az meg nem.


Vissza az elejére
rufusz_hero
avatár
Csatlakozott: 2006.04.24.
Hozzászólások: 80

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Warhammer fantasy
Egyéb
#4632 Elküldve: 2006.05.09., 13:10

Talley írta:

akár. Ha klándiszciplínákról van szó akkor gondolom ha nem tanítás útján sajátítja el akor legvalószínűbb hogy éles helyzetben jönnek elő. Ami meg nem feltétlenül az 1,2,3,4,5ös sorrendben jön.  

 

Vagy akár a tanításnak sem feltétlen hogy abban a sorrendben kellett történnie.

 

azért tanításnál van egy bizonyos sorrend sok diszciplína az előző "szintre" épít és ezt meg kerülni elég körülményes


"Még aki a legvégsõkig jutott is, akinek élet és halál egyaránt tréfa már, vannak olyan dolgok, amikkel nem szeret viccelni" - Edgar Allan Poe:A Vörös halál álarca

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.09., 13:10-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4554 Elküldve: 2006.05.08., 15:16

akár. Ha klándiszciplínákról van szó akkor gondolom ha nem tanítás útján sajátítja el akor legvalószínűbb hogy éles helyzetben jönnek elő. Ami meg nem feltétlenül az 1,2,3,4,5ös sorrendben jön.  

 

Vagy akár a tanításnak sem feltétlen hogy abban a sorrendben kellett történnie.


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.08., 15:17-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#4553 Elküldve: 2006.05.08., 15:16

Giltintur írta:

Arra volnék kíváncsi, hogy szerintetek a karakter, aki ott éli mindennapjait ezt hogy éli meg. Hogy értelmezi a diszciplínáit. :hm:

 

Sehogy. Ez sztem olyan, hogy megtanultad egyszer így vagy úgy és onnantól megy - a mögöttes dolgok már nagyon bonyolultak lennének :D .


Vissza az elejére
Giltintur
avatár
Csatlakozott: 2006.01.25.
Hozzászólások: 37

Kedvenc szerepjátékok:
Ars Magica
WoD - Vampire: The Masquerade
Shadowrun
#4550 Elküldve: 2006.05.08., 15:13

Na igen, ez pl az amiről beszéltem...  

 

Lehet, hogy a karmaim már kicsúsztak, de még nem tűnt fel, hogy látok a sötétbe.  

 

;)


Giltintur Celebóre

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4549 Elküldve: 2006.05.08., 15:11

Annak a Gangrel üti a Tremere-t OFFnak kellett volna lenni és semmi komoly háttere nincs, csak vicces jelenet.  

 

Amúgy passz. Én egy karival egy játékban a köv. alkalomra (ha lesz) fel fogom venni a Jelenés 2-t és 3at. De úgy tervezem hogy a 3ra elöbb fogok "véletlenül" rájönni mint a 2re.


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.08., 15:13-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 2 alkalommal módosították
Alfdam
avatár
Csatlakozott: 2006.02.24.
Hozzászólások: 284

Kedvenc szerepjátékok:
Warhammer 40.000
Egyéb
WoD - Hunter: The Reckoning
#4548 Elküldve: 2006.05.08., 15:10

Talley írta:

 

Ez a bestia és szívóság érdekes. Mivel a szívóságja van a Ventrue-knak is.  

 

Ami meg a diszciplínákat érinti. Valószínű hogy nem lehet minden egyes részét/felhasználási módját/erősségét leíni. De azokat igen amik a leggyakoribbak (ezerarc) vagy leírni bizonyos erősségeket, hogy ott már mire képes (fátyol, fantazma)

 

 

Nem...nincs szívóssága a Ventrueknak...."csak erős akaratom van"...nincs szívóssága a Gangreleknek sem..."csak segít a bennem lévő Bestia".  

Ez a két dolog csupán játéktechben ugyanaz. A Fizikai diszcipek. valójában magából a vámpírLÉTből fakadnak. Hogy a teste ellenállób, gyorsabb ,erősebb. Semmi több...lehet, hogy vannak rá technikáik, de valójában arról van szó, hogy jobban tudja kezelni a VÉRT! De vigyázat...ez csak a hármasra (celerity, potence, fortitude) igaz.  

 

Caloway: Ja Asszem valami Ventrue áruló herceg ( :-? ) volt. tökmindegy...azt se tudjuk mi volt...


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.08., 15:16-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 2 alkalommal módosították
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4547 Elküldve: 2006.05.08., 15:06

Talley írta:

A nem klán diszciplínák szerintem azok amiket Káin tanult meg és tovűább adta a vérén keresztűl a gyermekeinek és így tovább. A klán diszciplínák meg csak a 3. (ezen most ne vitázzunk hogy melyik is) generációval jöttek el. És azok meg ők adták tovább. És gondolom idővel egyre több diszciplínát hagytak el a köv. nemzedék tagjai, mert nem volt megfelelő számukra, vagy a klánjuké jobb volt annál.

 

 

Vagy paranoia. Az atya a gyermekének megtanit valamennyit a tudásából, hiszen a gyermeke, de azért minden tudást Ő sem akar kiadni kezéből, s igy szép lassan ahogy a generációk nőttek egyre inkább szétvált a tudás, s kialakultak a mai klándiszciplinák. Ezért nem szabad meglepődni, ha tűzlabdát dobál egy nagyon öreg vámpír. Valamelyik klánregényben volt is ilyen.


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Giltintur
avatár
Csatlakozott: 2006.01.25.
Hozzászólások: 37

Kedvenc szerepjátékok:
Ars Magica
WoD - Vampire: The Masquerade
Shadowrun
#4546 Elküldve: 2006.05.08., 15:06

Egy pillanat, egy pillanat.  

 

Asszem már megint nem voltam egyértelmű. :eztnemhiszemel: :eztnemhiszemel: :eztnemhiszemel:  

 

Engem nem az érdekelt, hogy vajon a játéktechnikai alapból 5, öregebbeknél 10 pontos dolog jól leírja-e a rendszert, mert szerintem igen.  

Az se érdekel, hogy honnan jöttek.  

 

Arra volnék kíváncsi, hogy szerintetek a karakter, aki ott éli mindennapjait ezt hogy éli meg. Hogy értelmezi a diszciplínáit. :hm:  

 

Illetve: Talley: :nemnem: szerinted hogy tanulja a Tremere a Thaumból a lángok csábítását, ahol másokat tudsz felgyújtani? Égeti őt a mestere? Szerintem elmagyarázza inkább, hogy kéne koncentrálni, mire gondoljon, mit tegyen vére, és így ő is megtanulhatja. Ennek analógiájára szerintem a gangrel sem úgy fogja megtanítani a tremere-nek a szívósságot, hogy püföli, épp úgy, ahogy a ventrue se úgy tanítja fiának az elmetörlést, hogy közben minden emlékét elveszi.  

Nos?


Giltintur Celebóre

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#4545 Elküldve: 2006.05.08., 15:03

A kezdeteket sztem nem éri meg belekeverni. Annyi minden változott a századok alatt, hogy már nem mérvadó pár dolog.


Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4544 Elküldve: 2006.05.08., 15:01

A nem klán diszciplínák szerintem azok amiket Káin tanult meg és tovűább adta a vérén keresztűl a gyermekeinek és így tovább. A klán diszciplínák meg csak a 3. (ezen most ne vitázzunk hogy melyik is) generációval jöttek el. És azok meg ők adták tovább. És gondolom idővel egyre több diszciplínát hagytak el a köv. nemzedék tagjai, mert nem volt megfelelő számukra, vagy a klánjuké jobb volt annál.


Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4543 Elküldve: 2006.05.08., 15:01

Talley írta:

OFF:

Azért ebbe belegondolva hogy Tremere-t tanít Gangrel szívóságra :D:D:D  

Hogy is nézhetne ki: a Gangrel addig üti a Tremere-t ameddig az azt nem mondja hogy már nem fáj?

 

 

A gangrel biztos élvezné :D


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#4542 Elküldve: 2006.05.08., 14:58

Az én hibám :D . Írtam vmit, de a lényegi kérdésre nem adtam választ :) .  

Sztem a számok eléggé meg tudják ölni a dolgot. Mondjuk, vetítsük ki osztályzatokra a dolgot, és akkor már jobb képet kapunk, hogy mennyire jó valaki valamiben :) - nem a legjobb megoldás, de jobb mint a semmi.  

A diszciplínás dolog pedig furcsa. Nem is gondolkoztam még ilyenen, de van benne valami. A nem-klán diszciplínákat pedig én sem szeretem.  

 

(Azt hiszem most sem válaszoltam :eztnemhiszemel: )


Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4541 Elküldve: 2006.05.08., 14:57

OFF:

Azért ebbe belegondolva hogy Tremere-t tanít Gangrel szívóságra :D:D:D  

Hogy is nézhetne ki: a Gangrel addig üti a Tremere-t ameddig az azt nem mondja hogy már nem fáj? Persze mivel a szívóságnak is több szintje van így az ütéseket is folyamat erősíteni kell. Vajon be tudja fejezni a Tremere a tanulást?:D

OFF vége

 

 

Ez a bestia és szívóság érdekes. Mivel a szívóságja van a Ventrue-knak is.  

 

Ami meg a diszciplínákat érinti. Valószínű hogy nem lehet minden egyes részét/felhasználási módját/erősségét leíni. De azokat igen amik a leggyakoribbak (ezerarc) vagy leírni bizonyos erősségeket, hogy ott már mire képes (fátyol, fantazma)


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.08., 15:13-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
Giltintur
avatár
Csatlakozott: 2006.01.25.
Hozzászólások: 37

Kedvenc szerepjátékok:
Ars Magica
WoD - Vampire: The Masquerade
Shadowrun
#4539 Elküldve: 2006.05.08., 14:52

Valóban, igazad van.  

Nem igényel, de lehet, hogy gyorsabban menjen.  

 

De NEM ez a lényeg. Akkor olvass a helyére bestiát, és nem az ütéseket tanulja meg elviselni, hanem mások bestiájához szólni saját bestiáján keresztül.  

 

Így jobb? ;) :roll:


Giltintur Celebóre

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#4536 Elküldve: 2006.05.08., 14:48

Ha jól tudom, a fizikai diszciplínák tanulása (Gyorsaság, Őserő, Szívósság) nem igényel mestert.


Vissza az elejére
Giltintur
avatár
Csatlakozott: 2006.01.25.
Hozzászólások: 37

Kedvenc szerepjátékok:
Ars Magica
WoD - Vampire: The Masquerade
Shadowrun
#4534 Elküldve: 2006.05.08., 14:44

Volna egy kérdésem.  

 

[quote]Szeritnetek a káinitáknak vannak diszciplínái?

 

 

Mármint az szép és jó, hogy játéktechnikailag ezek azok... de...  

Vajon kimegy a ventrue az utcára, és odaszól a tremere-nek, hogy "Hé, nekem már 4-ik szinten van az uralamam neked még csak három bibííí!"  

Szerintem épp úgy nem, mint ahogy azt se tudja a karakter, hogy neki 3as az etikettje, 4-es a kézitusája vagy 2-es az ereje. Annyit vesz észre, hogy egyeseknél erősebb, másoknál gyöngébb. Azt veszi észre, hogy fel tud emelni egy kanalat, a másik meg egy kocsit.  

Épp így szvsz diszciplínák sem léteznek. És ezért is kevés a nem-klán diszciplína, és ezért nem is nagyon engedem meséimben őket.  

 

Pl egy Tremere hogyan tanulna egy gangreltől szívósságot... amint elkezdi, beleőrül az őrjöngésbe. Merthogy nézzük csak: A Gangrel hogy is értelmezi a szívósságot: Megérti jobban a bennsejében lakozó fenevadat, és annak dühét átalakítja, és azzal az elementáris őrjöngéssel érzéketlenné válik. Jó, nem is sérül, de az más kérdés. Egy tremere, aki egész életében elnyomni tanulta a bestiáját, nem pedig megértés által elcsitítani ezt hogyan kezdené el tanulni? "Hát, értsük meg a bestiát.. " erre az mit reagálna? "Jippij, már nem fog ez a barom... beszélgetni akar? Legyen, de előbb bulizok egy jót..." és a következő pillanatban már nincs ott a gangrel mert széttépték. Vagy megvédte magát, és akkor a tremere hiányzik.  

 

 

Szerintetek ez hogy működik?


Giltintur Celebóre

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein

Vissza az elejére
suszi
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 929

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
Shadowrun
#1559 Elküldve: 2005.04.11., 05:49

Dexter írta:

"-Akkor lemondom a teadélutánt Atyámmal..." - szólt a Malkavita :D

 

 

:akasztas: :D


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1491 Elküldve: 2005.04.06., 16:30

"-Akkor lemondom a teadélutánt Atyámmal..." - szólt a Malkavita :D


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#1490 Elküldve: 2005.04.06., 16:20

Csak azt felejtitek el (poénokat félretéve), hogy az õsatyák többsége már nem is egészen vámpír. Tzimisce például elérte a "teljes transzendenciát" és tovább lépett az evolúciós lépcsõn. Nincsen meghatározott alakja, és nem hatnak rá a mentális diszciplínák sem, mivel a tudata valami teljesen mássá változott. Hivatalosan egyébként éppen New York alatt burjánzik.  

 

Lasombra pedig már félig árnylény, ami az Árnysíkból tápálkozik. Gyakorlatilag Éjalakban tartózkodik örökké, és megtagadja magától a húst. S mint kiderül a Lasombra trilógiából, közel sem biztos, hogy Gratiano elpusztította az õsatyát... :twisted:  

 

S még egy, már 3. és a 4. generáció között is hatalmas erõbeli eltérések vannak. Egy 4. generációs csapat (s ennél alacsonyabb generációt hivatalosan nem is lehet elérni a Vampire-ben) sem igazán tudná elpusztítani egyetlen õsatyát sem, mert az hozzájuk képest egy isteni lény.  

 

Másrészt, ha az Õsatyák újra eljönek/felébrednek akkor Gyehenna van, és ugye tudjátok, hogy abban a pillanatban még nagyon sok durvaság történik (mert a világvége egyszerre következik be minden WoD világban, tehát ezek a hatások egyszerre következnek be). Szóval hagyjuk csak békében az õsöket! :D


Vissza az elejére
DarkGOD
avatár
Csatlakozott: 2005.09.13.
Hozzászólások: 59

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
World of Darkness
World of Darkness
#1487 Elküldve: 2005.04.06., 12:06

Akkor inkább megkeresem zimisét, õ biztos tud.  

Neki az minimum klánjellemzõ. :)


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#1486 Elküldve: 2005.04.06., 11:53

És Lasombra is tud sakkozni??? Nem túl modern az neki? :rohog:


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
DarkGOD
avatár
Csatlakozott: 2005.09.13.
Hozzászólások: 59

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
World of Darkness
World of Darkness
#1485 Elküldve: 2005.04.06., 11:26

Egy kicsit, most gyakorol.  

Amúgy Lasombrarol lehet biztosan tudni, hogy hol van.


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1484 Elküldve: 2005.04.06., 11:09

A fejébe veheti, de mivel elég kicsi a valószínûsége, hogy összefut egy ilyen hatalmas vámpírral, nem nagy ügy.  

Amúgy, a karaktered tud sakkozni? :twisted:


Vissza az elejére
DarkGOD
avatár
Csatlakozott: 2005.09.13.
Hozzászólások: 59

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
World of Darkness
World of Darkness
#1483 Elküldve: 2005.04.06., 10:54

Mi a baj a 3.gen-es õsatyákkal, az egyik DA-s karakterem, fejébe vette, hogy elmegy Sziciliára és kihívja egy sakkmeccsre Lasombrat. :)


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1482 Elküldve: 2005.04.06., 10:26

suszi írta:

íne felejtsük el. hogy milyen sûrûn találkozik az "átlag" vámpír 3. gen-es matuzsálemmel! :hm:

...és ha találkozik is, ugyebár szinte azonnal meghal szerencsétlen. Egy akkora hatalmú vámpírnak már igazán nem árthatna egy ilyen kis dá-dá. Hiszen ott van a tarsolyában egy-két olyan mentális diszciplína (Uralom, Jelenlét, Téboly, stb) amivel még azelõtt a halálba kergeti szerencsétlent, mielõtt az rájönne, hogy a föld körül kering a Hold.  

 

Nem szeressem az ilyen "[i:9660c79b36]kiszámoljuk-hogyan-tudnánk-nagyobbat-sebezni-és-megölni-mindenkit-fél-kör-alatt[/i:9660c79b36]" dolgokat; de egye fene, nézzünk egy példát!  

 

Támad a 10-es Gyorsaságú, Erejû, Állóképességû. Õserejû, Harcmûvészetû, stb vámpír... és meghallja a varázsszót a fentebb említett kolegától: "Ülsz!"  

Leül, és már vége is :gyilok:


Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#1477 Elküldve: 2005.04.05., 19:41

a 3. genesek az õsatyák és velük legfeljebb akkor találkoznék ha alszanak és a kezemben egy szép kis karó - vacsi.  

 

Amúgy meg miért 15 kocka? ezek így max 10, amúgy tényleg nem rossz, csak nehéz összehozni.


Vissza az elejére
suszi
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 929

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
Shadowrun
#1475 Elküldve: 2005.04.05., 18:47

Anonymous írta:

A hadi erõ szempontjából a legjobb diszciplÍna a gyorsaság. Hát még ha egy kettes ezerarccal (az aggrevált sebzés miatt) és õserõvel van párosÍtva. Mert  

csak képzeljetek el egy kor háttérrel (3) rendelkezõ vámpÍrt akinek teszem azt ötös a gyorsasága, ötös az õsereje, és kettes az ezerarca az aggrevált végett. hát még ha harcmûvészete is van. (5-5) karom és kitérés. Ügyesség öt, kézitusa öt. Tizenöt kockával dobhat találatra. Egybõl öt aggrevált plusz az erõdobás sikerei, plusz a karom egy sebzése. És mindez egymásutánban ötször. (Maszkabálban erre gyúrok egy gangrellel). És ha kész :akasztas: lesz a többi ellenféllel.

 

 

íne felejtsük el. hogy milyen sûrûn találkozik az "átlag" vámpír 3. gen-es matuzsálemmel! :hm:


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#1474 Elküldve: 2005.04.05., 18:20

A hadi erõ szempontjából a legjobb diszciplÍna a gyorsaság. Hát még ha egy kettes ezerarccal (az aggrevált sebzés miatt) és õserõvel van párosÍtva. Mert  

csak képzeljetek el egy kor háttérrel (3) rendelkezõ vámpÍrt akinek teszem azt ötös a gyorsasága, ötös az õsereje, és kettes az ezerarca az aggrevált végett. hát még ha harcmûvészete is van. (5-5) karom és kitérés. Ügyesség öt, kézitusa öt. Tizenöt kockával dobhat találatra. Egybõl öt aggrevált plusz az erõdobás sikerei, plusz a karom egy sebzése. És mindez egymásutánban ötször. (Maszkabálban erre gyúrok egy gangrellel). És ha kész :akasztas: lesz a többi ellenféllel.


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#1472 Elküldve: 2005.04.05., 18:09

A Living Testudo kapcsán, ha ez az ezertest 10-9 akkor szerintem a Véristen Alakja ami megad minden elõnyt amit a Zulo alak csak vér formában csúszkálhatsz minden felületen.


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#1328 Elküldve: 2005.04.02., 15:33

Vykos írta:

Volt egy Tremre ifjúm, olyan kis céltudatos, ambíciózus. Na, a haverjaim jöttek Brujahhal, Asszamitával, Nosferatuval, Gangrellel. Hamar eldõlt hogy ki lesz az ész a csapatban... :roll:  

 

na most jön a java- mindjárt reggel, irány a kápolna - metrón.  

leül velem szembe a brujah, kinyújtja a fogait és rámsziszeg. erre uralommal leparancsolom a száguldó metróról. egy játékossal kevesebb. Megálló: a Nosfi bemászik az ablakon és röhögõgörcsöt kap. Felgyújtom. két játékossal kevesebb. Egyébként azért mentem metróval mert az asszamita elõl menekültem. :) A gangrelt épp pont 3 Hunter gyilkolászta. :D  

Na és erre megérkezek tiszta ideg vagyok mire a régens: Elkéstél, ugyhogy most már kint maradsz és a gargoyle-k becsapták elõttem az ajtót... vazzzzzze :akasztas:  

 

köszi hogy meghallgattatok kedves emlék ez a kaland :gyilok:

 

 

Hát igen, remélhetõleg minden Tremere így végzi (Tremere Fan-ektõl boccs 8) ). És mi lett az Assamite-al? Tán csak nem :akasztas: magát???


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#964 Elküldve: 2005.03.07., 13:15

Mesmer (aki remélem nem haragszik meg, hogy ide szúrtam be) írta:

 

 

[b:67c33872d0]Malkavian Time[/b:67c33872d0]  

 

Ez egy alternatív képzettség, csak Malkaviták számára. Mint lentebb írtam ez a MTV-hez való kötõdés szorosságát mutatja meg (az MTV-rõl is esik majd szó... kicsit késõbb Szóval a KM bármikor dobhat, titokban természetesen, Érzék (Wits) + Malkavian TIme-t, ha a közlejövõben Malakvita gyûlés lesz valahol:  

1 siker: A JK megtudja a pontos helyét a gyûlésnek, de már késõn, tehát amikor a gyûlés már megkezdõdött  

3 siker: A Jk egy-két éjszakával a gyûlés kezdete elõtt már kap információkat, ezekkel általános benyomást alkothat a gyûlésrõl ill. annak helyérõl  

5 siker: már egy héttel a gyûlés kezdete elõtt pontos és részletes infókkal rendelkezik gyûlés helyérõl, jellegérõl  

6+ siker: túl mélyre hatol be az MTV-be szegény vámpír tudata, benyomásokat kezd kapni az atyjának õrületébõl...  

 

Másra is jó továbbá képzettség, segítségével képes érzelmeket küldeni és fogadni a Malkavita (min. 3-as képzettség szükséges hozzá, ilyenkor a delikvens akár más Malkaviták halálsikolyát is hallhatja...) Továbbá nagyon nehezen bár, de lehet rövid üzeneteket is küldeni egymásnak, ilyenkor 9-es célszám ellen kell dobni Érzék+Malkavian Time-ot, siker esetén képes a vértestvér rövid üzenetet küldeni egy másiknak( ennek maximális távolsága a városhatár, tehát ennél tovább üzenetet küldeni csa a KM engedélyével lehet) sikerenként két szót (!) képes elküldeni a merész próbálkozó. (Meg kell tovább jegyezni, hogy az MTV nem túl megbízható, akár más kaphatja üzenetet)  

 

Nézzük az egyes szintjeot a képzettségnek:  

1 pötty: "rokonaid" gyakran meglepõdnek, hogy hogyan tudtál eltalálni a találkozóra  

2 pötty: hozzászoktál az alkalmankénti hívásokhoz.  

3 pötty:néha oylan üzeneteket és hangokat is meghallasz, amelyeket lehet, hogy nem neked címeztek  

4 pötty: ha valaki meghal a klánból, arról te is tudomást szerzel  

5 pötty: kétségtelenül te vagy a helyi tekintély, aki megkerülhetetlen  

 

speciálitások: nincsenek  

kik használják? Malkaviták, csak malkaviták.  

 

 

Az a 8-as Jelenés, az valami más lesz... szerintem.


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#963 Elküldve: 2005.03.07., 13:03

Lehet hogy az az a Time valami...  

 

De ami szerintem szenyóság, hoy ez a 8. szint a Jelenésbe. Akkor azok a Malkaviták, akik "csak" 5. szintig tudják a Jelenést, azok nem járnak gyûlésekre??  

 

Mert az nem hangzik túl jónak, mert egy vámpír, akinek diszciplínája 5-ös, nem csak valami bokorugró friss gyerek.. az már elvileg beleszólhatna a klán ügyeibe.


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#947 Elküldve: 2005.03.06., 18:53

Igen... ez az a dolog, amit már hónapok óta ígéretem, hogy lefordítok :? :eztnemhiszemel:  

 

Becsszó, valamikor tényleg nekiülök :roll:  

 

De amit Te leírtál az imént, az szerintem nem az MTV, hanem a [b:df672a4fe7]Malkavian Time[/b:df672a4fe7] nevû [b:df672a4fe7]Képesség[/b:df672a4fe7], ami különféle megérzésekkel segíti a Malkavitát megtalálni klántársait, tudomást szerezni a gyûlésekrõl stb.


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#946 Elküldve: 2005.03.06., 18:05


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#945 Elküldve: 2005.03.06., 17:48

Átfutottam 3 klánkönyvet (2nd, 3rd, Revised), de vagy átsiklottam felette, vagy tényleg nincsen bennük ilyen :(


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#943 Elküldve: 2005.03.06., 17:34

Neten olvastam valahol hogy létezik egy olyan Ezertest alkalmazás, hogy Living Testudo - nem tudja valaki mi ez?


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#852 Elküldve: 2005.03.02., 15:17

A kaland végére már mi magunk olyan szinten lefáradtunk többi elmés bajtársam beszólásaitól, hogy istennek könyörögtünk hogy mi dögöljünk meg... :D


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#839 Elküldve: 2005.03.01., 19:06

Ez elvetemült volt. És az ilyen játékot te élvezed? én lassan véreztetem ki a játékosaimat. A végén mindig õk könyörögnek, hogy haljanak meg! :twisted:


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#837 Elküldve: 2005.03.01., 17:55

Volt egy Tremre ifjúm, olyan kis céltudatos, ambíciózus. Na, a haverjaim jöttek Brujahhal, Asszamitával, Nosferatuval, Gangrellel. Hamar eldõlt hogy ki lesz az ész a csapatban... :roll:  

 

na most jön a java- mindjárt reggel, irány a kápolna - metrón.  

leül velem szembe a brujah, kinyújtja a fogait és rámsziszeg. erre uralommal leparancsolom a száguldó metróról. egy játékossal kevesebb. Megálló: a Nosfi bemászik az ablakon és röhögõgörcsöt kap. Felgyújtom. két játékossal kevesebb. Egyébként azért mentem metróval mert az asszamita elõl menekültem. :) A gangrelt épp pont 3 Hunter gyilkolászta. :D  

Na és erre megérkezek tiszta ideg vagyok mire a régens: Elkéstél, ugyhogy most már kint maradsz és a gargoyle-k becsapták elõttem az ajtót... vazzzzzze :akasztas:  

 

köszi hogy meghallgattatok kedves emlék ez a kaland :gyilok:


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#803 Elküldve: 2005.02.28., 21:15

Hát igen, kemény történeteim nekem is lennének. Például pont a múltokri alkalommal hasította ketté egyetlen csapással az egyik játékos karakterét egy 5. generációs Asszamita (megjegyezném, hogy az összes karakter több, mint 800 éves, szóval azok sempiskóták!) Érdekes volt. Persze a játékosom nem örült neki ennyire :cry:


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#800 Elküldve: 2005.02.28., 20:21

Én elsõsorban azért szeretem a Tzimisce-t, mert szeretem, hogy lehet arisztokratikus, de lehet egy utolsó hentes is. És az Ezertest sokszor tud nagyon nagyon sokat segíteni. 8)  

 

A Tremere-ket is imádom, fõleg az Uralmat a Tûz csábításával keverve... Hûha kéne egy téma, ahol a király sztorikat lehetne elmesélni.. lenne egy pár Tremerés...  

 

:twisted:


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#788 Elküldve: 2005.02.28., 15:26

Jó! Érdekel! Jöhet az is akkor a Changelingekkel együtt! :D :D :D


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#787 Elküldve: 2005.02.28., 15:04

Stent írta:

Nekem bejöttek a Samedik és sajnálom, hogy nem adtak ki hozzájuk klánkönyvet... :(

 

Õ... Nekem van hozzájuk "vérvonal könyv"-em... :D  

Bár elég rövid, meg egyáltalán nem olyan részletes, mint egy hivatalos (ez nem hivatalos) klánkönyv, de egy két oldalas klánleírásnál azért hosszabb/részletesebb...  

Szólj, ha érdekel... (mint említettem nem hivatalos!)


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Ugrás a(z) 1 2 3 4 5 oldalra
Ki van itt?
Jelenleg 13528 hozzászólás olvasható a fórumon.
Összesen 63 aktív felhasználónk van (inaktívakkal együtt: 647).
Jelenlévő regisztrált felhasználók:
.

Napi top hozzászólók