Moderátor: Niara
Ugrás a(z) 1 2 3 4 5 oldalra
Szerző Hozzászólás
alister
avatár
Csatlakozott: 2006.01.29.
Hozzászólások: 69

Kedvenc szerepjátékok:
Codex
Call of Cthulhu
Shadowrun
#5839 Elküldve: 2006.07.03., 11:07

Üdv!  

 

Azért a 10. szintűt nem hiszem... mivel azt alaphangon ugye csak Lasombra ismeri (ismerte), meg Káin, meg esetleg a Második generáció (de ők mind igazán halottak). Igaz ugyan, hogy egy Golcondát elért vámpír nem zavartatja magát olyan apróságoktól, mint generációs jellemző korlát, de azért egy ilyen szintű erő elsajátítására sokkal inkább születni (és halni) kellett... legalább is szvsz.  

 

Maradok tisztelettel: Alister


Az evolúció nem ejt foglyokat.

---

A magasra emelt kard alatt a pokol van, amely téged reszketõvé tesz, de menj csak elõre és el fogod érni a boldogság birodalmát!

/Mijamotó Muszasi/

Vissza az elejére
Neshi
avatár
Csatlakozott: 2006.04.19.
Hozzászólások: 83

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Shadowrun
Egyéb
#5838 Elküldve: 2006.07.03., 11:01

De ezek léteznek.. De kérlek ha találtok olyan mesélőt, aki engedi a 10 környéki diszciplináink használatát, szóljatok.. nekem egy karakterem van akinek van két hatos diszciplinája, de az több mint másfél évi játék, heti rendszerességgel. Ott jól fejlődtem. És a Flesh of marble működik napfényre, hivatalos WOD oldalról írtam ki magamnak az összes diszciplinát.  

Ya volt még egy dark Ages kaland, ahol "láttam" 8as-10es szintű diszciplinát: Dark Agesben A Madridi Lasombra ház ura meg egy pár csicskása Csinált egy totally Darknesst a városra. Semmilyen látás nem működött. Az én szettitám kigyótestben azért boldogan szaglászgatott.. Ya meg megidéztek Éjdémonokat, ami azt hiszem Megincsak 8-10. szintű diszciplina.  

 

 

Még valami: az előző postomban írtam, hogy létezik 'Body of the Sun' nevű Ajándék vérfarkasoknak is.. Az picit más természetű: jön a vérfarkas, találkozik a vámpírokkal, és azt mondja nekik hogy  

-Én vagyok a nap!-  

És dobálhatjátok az agrókat.. meg bátorság próbát..


In A Long Enough Timeline, The Survival Rate For Everyone Drops To zero.. (FightClub)

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.07.03., 11:04-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 2 alkalommal módosították
mmn
avatár
Csatlakozott: 2006.03.02.
Hozzászólások: 149

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
World of Darkness
#5835 Elküldve: 2006.07.03., 08:56

caloway írta:

uramisten. Ezek a számok most hivatalosak? MErt akkor a WoD srácok túl sokat ADnD-tek, s kicsit elborultak.

 

 

Egyet értek!!! Ez létezik hivatalosan? :-?  

 

Remélem nem.


Ha elég kitartóan nézel a sötétbe, az visszanéz rád!

Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#5833 Elküldve: 2006.07.03., 07:53

uramisten. Ezek a számok most hivatalosak? MErt akkor a WoD srácok túl sokat ADnD-tek, s kicsit elborultak.


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#5831 Elküldve: 2006.07.02., 23:31

mik ezek a tíznél nagyobb számok a diszciplínák nevei mögött?  

 

Amúgy a márványhús nem mükszik napfényre:D


Vissza az elejére
Alfdam
avatár
Csatlakozott: 2006.02.24.
Hozzászólások: 284

Kedvenc szerepjátékok:
Warhammer 40.000
Egyéb
WoD - Hunter: The Reckoning
#5830 Elküldve: 2006.07.02., 23:19

Neshi írta:

Szerintem sokkal jobb erre a célra a protean (Elnézést: ezerarc, csak utálom ezt a fordítást..) 6 szint: Flesh of marble :a vámpír minden őt ért sebzése feleződik..  

egy másik hatos szint: Adaptibility: a káinita túléli az extrém környezeti hatásokat: ezer méterrel a víz alatt, vagy a mínusz 160 Celsius fokot, vagy az űr vákumát (bár itt még mindig gond a nap..).  

10es szint: Body of the sun (Van egy ilyen nevű vérfarkas ajándék is) tulajdonképpen immunis leszel a tűzre és a napfényre, hacsak nem dobsz boccsot 6os célszámra szívóssággal...

 

 

Ezek szép példák arra, amikor a White-Wolf írók agya kissé elborul és mindenféle nagyhatalmú/félisteni (naggyon ritkán JK )lények mindenféle hatalmát próbálják kockadodobálgatós, szintezős rendszerbe pakolni. (Rosszab esetben TÉNYLEG JK-nak szánják...)  

 

lsd.:  

 

Isten képességek:  

 

TEREMTÉS: (kombinált diszciplina) FANTAZMA 12./ VIA EVOCATIONIS 16.: Képes vagy egy Világot teremteni, a következő feltételekkel: 30 siker esetén 1 nap alatt, 20 siker esetén 3nap... stb. Balsiker esetén 7 napig is eltarthat és alig (talán soha nem is) lesz rajta értelmes élet.  

 

PUSZTÍTÁS: (kombinált diszciplina) Tűz Csábítása 14./Neptun útja 15./Rego Tempestas 16.: Képes vagy elpusztítani a teremtett világokat. Érzés szerint Tűzeső, vagy Vízözön. Hogy NE maradjanak túlélők legalább 40 sikert kell elérni, a célszám a létező FAJOK(!) száma/10. Balsiker nem ajánlatos.  

 

Télapó képességek:  

 

Szárnyaló Szán: (kombinált diszciplina) Gyorsaság 20./ Elme ereje 14./Temporis 11.  

Ennek a képességnek a segítségével képes vagy egyetlen éjszaka alatt bejárni, a Föld (Csak a Föld. Mesélő beleegyezésével és Erő vagy Szívósság felhasználásával a Holdról vagy akár más bolygókról is szó lehet.) minden pontját. Bármennyi és bármilyen súlyú tárgyat magaddal vihetsz.  

 

Rossz kisgyerek, Jó kisgyerek: (kombinált diszciplina)  

Jelenés 14/Temporis 10  

Minden gyermekről (18 éves korig) ki tudod deríteni a rossz, avagy jó tetteit a jövőben és a múltban egyaránt. És ehhez még csak a nevét sem kell tudnod.  

 

Segítők: Demonizmus 15.  

Sikerek száma x 10 Krampuszt tudsz idézni, akik minden parancsodat teljesítik. Szolgálatuk igen valószínűtlen halálodig tart. Balsiker esetén manók/törpék jelennek meg,  

akik mindent megtesznek, amit mondasz nekik, kivéve egy dolgot. Nem lépnek le.


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.07.02., 23:24-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 2 alkalommal módosították
Neshi
avatár
Csatlakozott: 2006.04.19.
Hozzászólások: 83

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Shadowrun
Egyéb
#5826 Elküldve: 2006.07.02., 22:15

Szerintem sokkal jobb erre a célra a protean (Elnézést: ezerarc, csak utálom ezt a fordítást..) 6 szint: Flesh of marble :a vámpír minden őt ért sebzése feleződik..  

egy másik hatos szint: Adaptibility: a káinita túléli az extrém környezeti hatásokat: ezer méterrel a víz alatt, vagy a mínusz 160 Celsius fokot, vagy az űr vákumát (bár itt még mindig gond a nap..).  

10es szint: Body of the sun (Van egy ilyen nevű vérfarkas ajándék is) tulajdonképpen immunis leszel a tűzre és a napfényre, hacsak nem dobsz boccsot 6os célszámra szívóssággal...


In A Long Enough Timeline, The Survival Rate For Everyone Drops To zero.. (FightClub)

Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#5706 Elküldve: 2006.06.15., 11:19

legyünk tárgyilagosak.... élőhalott téma


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#5700 Elküldve: 2006.06.14., 20:29

Azt hiszem kezd körvonalazódni, hogy ez miért "halott" téma... :hm:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#5699 Elküldve: 2006.06.14., 20:19

Meg azért az sem utolsó, hogy ha egy ennyire hatalmas vámpír (mert ugye nem feltétlenül kell öregnek lennie) elkezd mozogni, akkor ott már nagy dolgok vannak. Ha eszébe ötlik hogy ki kell mennie a napra akkor az mégérdekesebb lehet :D


Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#5698 Elküldve: 2006.06.14., 17:08

Szerintem már azzal sem lesz gondja... :D ...főleg, ha ilyen öreg... ;)


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
suszi
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 929

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
Shadowrun
#5696 Elküldve: 2006.06.14., 15:03

Ez igaz, de nem hiszem, hogy egy ilyen öreg vámpír csak úgy kimenne a napra, lévén, hogy rettegnek tőle. Szal akaraterőre is szüksége lesz, nem is kevésre :)


Vissza az elejére
alister
avatár
Csatlakozott: 2006.01.29.
Hozzászólások: 69

Kedvenc szerepjátékok:
Codex
Call of Cthulhu
Shadowrun
#5695 Elküldve: 2006.06.14., 13:40

caloway írta:

Ez nem is arra van h sétálgas délben az Váci utcában :)

 

 

És talán az is hozzátesz a dologhoz, hogy egy olyan öreg vámpír, aki annyira dúskál/bővébe van a misztikus erőforrásoknak, hogy egy ilyen diszciplínát kitanuljon, az aligha az emberség ösvényének mintapéldánya... tehát délben eléggé kómás állapotban tud csak sétálgatni... bár szvsz ezzel a diszcíplinával akár meg is teheti (mondjuk egy felhős napon, poncsóban és széles karimájú kapalban... azért a 10+ kocka sebtűrésre átlagosan 8as célszámra is min. 2 siker...)  

 

Maradok tisztelettel: Alister


Az evolúció nem ejt foglyokat.

---

A magasra emelt kard alatt a pokol van, amely téged reszketõvé tesz, de menj csak elõre és el fogod érni a boldogság birodalmát!

/Mijamotó Muszasi/

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#5694 Elküldve: 2006.06.14., 13:13

Na igen, én is erre gondoltam... :hm: ...Szívósság 8 + Állóképesség ? (legalááb 5+)... :twisted:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Alfdam
avatár
Csatlakozott: 2006.02.24.
Hozzászólások: 284

Kedvenc szerepjátékok:
Warhammer 40.000
Egyéb
WoD - Hunter: The Reckoning
#5693 Elküldve: 2006.06.14., 12:57

caloway írta:

Ez nem is arra van h sétálgas délben az Váci utcában :)

 

 

Bár ha nagyon akarsz... csak kicsit sokba fog kerülni.  

Persze, ha el tudsz érni egy Szívósság 8at nem bizots, hogy vannak ilyen problémáid...  

Sőt. Nem hiszem, hogy bármi "problémád" lenne (ha van Szívosság 8) a szó hétköznapi értelmében. :D


Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#5692 Elküldve: 2006.06.14., 11:41

Ez nem is arra van h sétálgas délben az Váci utcában :)


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#5691 Elküldve: 2006.06.14., 11:32

A baj az, hogy a sebzés - igaz halálos, de - körönként megy... :D


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Max
avatár
Csatlakozott: 2006.04.14.
Hozzászólások: 108

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#5685 Elküldve: 2006.06.14., 07:13

Szívósság 8, fátyol 4 és kimehetsz egy kicsit a napra...  

én a "könnyebb" utat választanám és inkább beállok az inconnuhoz... :mrgreen:


Vissza az elejére
suszi
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 929

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
Shadowrun
#5684 Elküldve: 2006.06.14., 07:06

Elemi sztoicizmus:  

Bár egyetlen vámpír sem képes a végtelenségig ellenállni a napfénynek, azok, akik aljutotta a Szívósságnak erre a szintjére, pár értékes pillanatig elkerülhetik a biztos pusztulást. A képesség bizonyos mértékig a tűz ellen is védelmet biztosít.  

Szükséges: Szívósság 8, Fátyol 4  

Minden napon töltött óráért 1 vérpont. Minden sebzés, amit ezalatt az idő alatt elszenved a tűztől vagy a napfénytől, kritikusról halálosra módosul, és ennek megfelelően sebtűrés dobható rá.  

Szóval azért órákat nem fog a napon tölteni szvsz.


Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#5681 Elküldve: 2006.06.13., 19:30

Mort írta:

Máshonnan jött elő:  

 

caloway írta:

 

Kamarilla kiegben benne van, h (nem pontosan idézek) a szívóság 8 és a hm... talán a fátyol 6 akkor óránként 1 vérpontért kint tudsz tartózkodni a napon.  

Az pedig ugye már egy 8-6 generációsnak akár egész nap is lehet, ha táplálozik közben.  

 

 

A Szívósságot még értem, de a Fátyol? Elhiteti a Nappal, hogy: Te figyu, én igazándiból ne is vagyok ám itten, okés? Vagyis konkrétan: HE????:o :o

 

Mint irtam nem emlékszem pontosan, s mivel a melóhejemről irtam megnézni sem tudtam.  

 

Most megtettem.  

Szívósság 8 Fátyol 4 kell hozzá- Kamarialla Kieg. 84. oldal.(ösztönös képesség) A karakter kritikus helyett halálos sebzést szenved el. A tűz ellen is véd, nem csak a napfénytől.


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#5680 Elküldve: 2006.06.13., 17:25

Mort írta:

 

Mármint ilyenkor a saját tudatából zárja ki a Napot, mintha például illúzió ellen próbálna védekezni?

 

 

Nem, szerintem a saját auráját mutatja másnak... :D ...így a fizikális és mentális védelmet ötvözve... ;)


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.06.13., 17:25-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
Mort
avatár
Csatlakozott: 2006.05.10.
Hozzászólások: 374

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
WoD - Mage: The Ascension
Cyberpunk 2020
#5677 Elküldve: 2006.06.13., 15:15

RedSign írta:

Mort - Szerintem itt az aura és az elme védelmén van a hangsúly... ;) ...Fátyol 6: Elmezár... :D

 

 

Mármint ilyenkor a saját tudatából zárja ki a Napot, mintha például illúzió ellen próbálna védekezni?


A hülyeségnek nincs határa. Életcélom azt mégis átlépni.

Nem vagyok komplett idióta! Még néhány darab hiányzik!...

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#5672 Elküldve: 2006.06.13., 14:38

Mort - Szerintem itt az aura és az elme védelmén van a hangsúly... ;) ...Fátyol 6: Elmezár... :D


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Mort
avatár
Csatlakozott: 2006.05.10.
Hozzászólások: 374

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
WoD - Mage: The Ascension
Cyberpunk 2020
#5670 Elküldve: 2006.06.13., 14:18

Máshonnan jött elő:  

 

caloway írta:

 

Kamarilla kiegben benne van, h (nem pontosan idézek) a szívóság 8 és a hm... talán a fátyol 6 akkor óránként 1 vérpontért kint tudsz tartózkodni a napon.  

Az pedig ugye már egy 8-6 generációsnak akár egész nap is lehet, ha táplálozik közben.  

 

 

A Szívósságot még értem, de a Fátyol? Elhiteti a Nappal, hogy: Te figyu, én igazándiból ne is vagyok ám itten, okés? Vagyis konkrétan: HE????:o :o


A hülyeségnek nincs határa. Életcélom azt mégis átlépni.

Nem vagyok komplett idióta! Még néhány darab hiányzik!...

Vissza az elejére
Bolcsesz
avatár
Csatlakozott: 2005.10.03.
Hozzászólások: 4

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#5424 Elküldve: 2006.06.03., 16:25

Hy!  

 

Mi nem szoktunk ebből a tanulás dologból ekkora problémát csinálni. Ugy oldodotak meg a kezdeti viták , hogy találtunk egy táblázatot arról, hogy hanyadik pötty mennyi idő tanulást igényel. Ezek után ha megvan a tp, megvan az aki tanitani fog és van rá elég időd akkor megtanultad. Ha nem csak a tanulással foglalkozol akkor a tanulási idő nő. Ha sokszor alkalmaztad az adott tudást alacsonyabb szinten akkor a tanulási idő csökken.  

 

Ergo nálunk a tp nem időt takar, hanem "az uj tudás befogadásának képességét". Ez most hülyén hangzik, de ez a módszer tökéletesen működik kb 8 éve (más rpg-kben is)  

 

Vampire esetében ez azért is logikus, mert igy meg lehet értni, hogy miért van esélye egy kezdő partynak elkapni egy nem bevédett öreget elkapni és diablerizálni (már ha tudják, hogy mi is az). A matuzsálemek nem tanulnak (értsd: nem kapnak tp hegyeket, max évtizedek/századok alatt tesznek szert egy uj diszciplinára, képességre ), hanem a meglévő képességeikkel próbálják elérni "érthetetlen" /játék szempontjából lényegtelen/ céljaikat. Ha feltétlen uj tudást akarnak, akkor szolgákat gyártatnak maguknak. Esetleg teremtenek egy gyermeket, aki tudja pl , hogy mi az a számitógép, internet, stbstbstb...


Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#4943 Elküldve: 2006.05.17., 16:05

Talley írta:

kezdtem sejteni :D  

De akkor végülis miről van szó? :D:D:D:D:D

 

 

Szerintem olvass vissza... :sor:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Mort
avatár
Csatlakozott: 2006.05.10.
Hozzászólások: 374

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
WoD - Mage: The Ascension
Cyberpunk 2020
#4939 Elküldve: 2006.05.17., 13:35

Asszem en ertem.  

 

A holtido az, ikor a karakter NEM jaccik, ha 2 jatekalkalom jozott jatekban hetek, honapok, evek telnek el. Ezalatt lehet tp-t kapni, mestert keresni, satobbi.  

 

Ha a jatekalkalmak kozott inben csak orak- esetleg 1-2 nap telik el, akkor a jatekalkalmak alatt osszegyujtott tp-t valthatja be a jatekos - termeszetesen a KM engedelyevel es "felugyeletevel". Ilyenkor azonban szo sincs holtidorol.  

 

Szerintem.  

 

Minden jot:  

Mort


A hülyeségnek nincs határa. Életcélom azt mégis átlépni.

Nem vagyok komplett idióta! Még néhány darab hiányzik!...

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4937 Elküldve: 2006.05.17., 13:06

kezdtem sejteni :D  

De akkor végülis miről van szó? :D:D:D:D:D


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.17., 13:12-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4936 Elküldve: 2006.05.17., 13:04

Ti egész szépen elbeszéltek egymás melett :)


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#4935 Elküldve: 2006.05.17., 11:45

Talley írta:

 

a holt idő akkor nem azaz idő ami eltellik két játékalkalom között? Ha nem akkor bocsi, de ha igen, akkor nem értem mi vele a gond tulajdoképpen.

 

 

A holtidő az, de már a kezdetektől nem arról beszéltem... :hm:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4933 Elküldve: 2006.05.17., 10:55

Az a két mondat: ez első egy kijelentés tőlem. A másik meg egy kérdés feléd.  

+ a --- utáni részt késöbb tettem hozzá.  

 

----  

a holt idő akkor nem azaz idő ami eltellik két játékalkalom között? Ha nem akkor bocsi, de ha igen, akkor nem értem mi vele a gond tulajdoképpen.


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.17., 10:59-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#4931 Elküldve: 2006.05.17., 10:45

Talley írta:

Kell az a holt idő. :D Mivel a TPt nem csak arra osztod el amit használz.  

---  

végülis amit te írtál szükséges tapasztalatnak az nem a holt idő? azaz idő amíg tanulod/fejleszted/egyéb?

 

 

 

Talley - Látom nem értetted meg igazán... :( ...olvasd el ezt a két - első és az utolsó - mondatod... :-? ...egyébként pedig igen az előbb ezt írtam le... :punnyad:  

 

 

Talley írta:

 

Mert tegyük fel hogy meg akarsz tanulni mondjuk lőni. Azon ugye nincs semmi ponotd. De van rá 3 TPd. A TP megvan, és akkor ha nincs holtidő, akkor elég ha lő egyszer és megvan az első szint. És mivel megvan az első szint és mondjuk van több TPje is, akkor akár egy-egy lövés is elég lenne, hogy megtanulja akár 5ös szinten.  

És ez eléggé hülyeség lenne.  

 

 

Éppen ezért írtam, hogy csak azon értékeket szoktam engedni növelni, amikkel a karakter találkozik (jobb esetben használja) a történet folyamán. Így a 0-ás Íjászattal rendelkező karakter valószínűleg a történet folyamán pontosan ezen irányban is fog tapasztalatokat szerezni - mivel ezt szeretné majd fejleszteni -, így indokolt, hogy felveheti az 1-es szintet. Utána azonban csak akkor növelheti ha használta is, ami gondolom érthető... :mrgreen: Azt pedig már régebben hozzátettem, hogy egy karakterfejlesztési részben egy érték csak eggyel növelhető... :roll:  

 

Talley írta:

 

Ha viszont minden képességért vagy tulajdonságért külön-küln adod a pontokat. (ezeket csak csak ügyességre, meg atlétikára használhatod, vagy ezt ismeretekre) Akkor az kicsit fura lesz. És enyhén be lesz korlátozva a kari. Mivel így igen érdekessé válik az, hogy honnan szerzed meg a TPt.  

 

 

A tapasztalati pontok leírásánál megtalálhatod, hogy a karakter miért és mennyi pontot kaphat... :P ...viszont, ha a játékossal a történet folyamán megjelölteted azon képességeket amelyeket használt (sikeresen vagy balsikerrel), akkor így nyilvánvalóvá válik, hogy fejlesztheti-e az adott értéket... :hm:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4930 Elküldve: 2006.05.17., 10:14

Kell az a holt idő. :D Mivel a TPt nem csak arra osztod el amit használz.  

 

Mert tegyük fel hogy meg akarsz tanulni mondjuk lőni. Azon ugye nincs semmi ponotd. De van rá 3 TPd. A TP megvan, és akkor ha nincs holtidő, akkor elég ha lő egyszer és megvan az első szint. És mivel megvan az első szint és mondjuk van több TPje is, akkor akár egy-egy lövés is elég lenne, hogy megtanulja akár 5ös szinten.  

És ez eléggé hülyeség lenne.  

 

Ha viszont minden képességért vagy tulajdonságért külön-küln adod a pontokat. (ezeket csak csak ügyességre, meg atlétikára használhatod, vagy ezt ismeretekre) Akkor az kicsit fura lesz. És enyhén be lesz korlátozva a kari. Mivel így igen érdekessé válik az, hogy honnan szerzed meg a TPt.  

---  

végülis amit te írtál szükséges tapasztalatnak az nem a holt idő? azaz idő amíg tanulod/fejleszted/egyéb?


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.17., 10:15-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#4927 Elküldve: 2006.05.17., 08:15

alister írta:

Üdv!  

 

Kedvenc diszciplinák: Uralom, Árnyjárás (olyan gusztustalanul tápos már elsőszinten is...:D), Jelenés, Őserő.  

 

Üdv!  

 

Látom a Lasombra a kedvenc klán... ;)  

 

alister írta:

 

Nálunk a diszciplinák fejlesztésére két módszer van:  

a, talász egy mester, játékban telik némi holt idő, és levonod a szabálykönyvben szereplő Tp-t, és a következő alkalommal már teljes bizonyossággal használod.  

b, levonod a fenti Tp szorosát, és játék közben fokozatosan kerül a karakter birtokába az erő...  

 

Üdv: Alister

 

 

caloway - Látod? (Kiemelt rész) Éppen erről beszéltem... :eztnemhiszemel: ...miért kell a holtidő? Hiszen már összegyűjtötte a karakter a játék folyamán (ez lenne a holtidő helyett) a szükséges mennyiségű tapasztalatot... :roll:


Vissza az elejére
alister
avatár
Csatlakozott: 2006.01.29.
Hozzászólások: 69

Kedvenc szerepjátékok:
Codex
Call of Cthulhu
Shadowrun
#4921 Elküldve: 2006.05.16., 22:04

Üdv!  

 

Kedvenc diszciplinák: Uralom, Árnyjárás (olyan gusztustalanul tápos már elsőszinten is...:D), Jelenés, Őserő.  

 

Nálunk a diszciplinák fejlesztésére két módszer van:  

a, talász egy mester, játékban telik némi holt idő, és levonod a szabálykönyvben szereplő Tp-t, és a következő alkalommal már teljes bizonyossággal használod.  

b, levonod a fenti Tp szorosát, és játék közben fokozatosan kerül a karakter birtokába az erő...  

 

Üdv: Alister


Az evolúció nem ejt foglyokat.

---

A magasra emelt kard alatt a pokol van, amely téged reszketõvé tesz, de menj csak elõre és el fogod érni a boldogság birodalmát!

/Mijamotó Muszasi/

Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4903 Elküldve: 2006.05.15., 14:44

RedSign írta:

caloway - Igen a tanulóidő sem rossz ötlet, azonban a WoDban a kapott tapasztalati pontok egyben a tanulóidőt is magukba foglalják... :roll: ...tehát a 20 tapasztalati pont összegyűjtése 5-8 játékalkalom folyamán pontosan lefedi az 5-8 játékalkalom alatt eltelt időt, hiszen közben a karakter koncentrálhat ezen képessége kifejlesztésére... ;) ...remélem érthető mit akarok mondani... :music:

 

 

Minden játékban igy van.. sajna láttam olyat is h 5-6 kaland a karik életében kb 2 hetet ölelt fel. Ott pl ez a megközelités nem től jó. Mondjuk az eltelt idő (tanulás, tapasztalat szempontjából) a mesélő feladata egyensújt tartani. S elég gyorsan bele is tanul. :)


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#4877 Elküldve: 2006.05.15., 10:45

caloway - Igen a tanulóidő sem rossz ötlet, azonban a WoDban a kapott tapasztalati pontok egyben a tanulóidőt is magukba foglalják... :roll: ...tehát a 20 tapasztalati pont összegyűjtése 5-8 játékalkalom folyamán pontosan lefedi az 5-8 játékalkalom alatt eltelt időt, hiszen közben a karakter koncentrálhat ezen képessége kifejlesztésére... ;) ...remélem érthető mit akarok mondani... :music:


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4804 Elküldve: 2006.05.12., 16:06

A tanulás, és fejlődés minden szerepjáték sarkalatos része.  

Általában, jobb-rosszabb megoldásokat találnak ki rá, de szinte csak a mesélőn múlik, h betartja, v sem. Mi, anno egy-két kaland után a játékosok bejelentették, h fejlődni, tanulni szeretnének. akkor a mesélő eldöntötte, h kb mennyi idő lessz, s bizony volt, h két évet ugrottunk karaktereink életében. Egyébként talán az Ars Magica adta ezt is jól vissza.


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Mort
avatár
Csatlakozott: 2006.05.10.
Hozzászólások: 374

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
WoD - Mage: The Ascension
Cyberpunk 2020
#4803 Elküldve: 2006.05.12., 15:32

Na most akkor: Üdv mindenkinek, akinek eddig még nem köszöntem személyesen!  

 

Közbe rájöttem, hogy igazatok van, olyan nincs, hogy valaki nem tudja mit tud. >.DD Illetve a tanuláshoz mindenképpen gyakorolni kell, tehát a játékos csak arra tehet pontot, amit a karaktere játék közben használt. És az a vámpír, aki felgyújtja estére a szobáját, örülhet, ha csak k**** nagy pofont kap. >.DDD  

 

Minden jót:  

Mort


A hülyeségnek nincs határa. Életcélom azt mégis átlépni.

Nem vagyok komplett idióta! Még néhány darab hiányzik!...

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4802 Elküldve: 2006.05.12., 15:00

OFF:

 

caloway írta:

Talley írta:

egyetértek. Bár a klándiszicplínák szerintem jönnek maguktól is. Persze nem csak úgy hogy felébred és hoppá tudok tüzetgyújtani.

 

Felébred... és kap egy k**** nagy nyakleves, mert felgyujtotta a szobát :D

 

 

Akkor már az a nyakleves lesz a legkisebb gondja :D  

De abba is hagyom, mert ez már off  

OFF vége


Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.12., 15:01-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4801 Elküldve: 2006.05.12., 14:50

Talley írta:

egyetértek. Bár a klándiszicplínák szerintem jönnek maguktól is. Persze nem csak úgy hogy felébred és hoppá tudok tüzetgyújtani.

 

Felébred... és kap egy k**** nagy nyakleves, mert felgyujtotta a szobát :D


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#4798 Elküldve: 2006.05.12., 14:41

Talley írta:

Nálunk a tanulás úgy szokott menni a WoD-ban, hogy kapjuk a TP-ket folyamatosan, de csak akkor költhetjük el őket amikor a KM mondja. Ezek a kisebb-nagyobb szüneteknél vannak.

 

Nálunk is hasonlóképpen van...  

+ a KM megtilthatja bizonyos dolgok fejlesztését, vagy éppen javasolhatja másokét...  

 

Pl ha sokat használtam pl a zŐserőt, akkor szól, hogy arra nem ártana... Vagy mivel nem használtam már jóideje a Fátylat, szól, még inkább ne...


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4796 Elküldve: 2006.05.12., 13:09

egyetértek. Bár a klándiszicplínák szerintem jönnek maguktól is. Persze nem csak úgy hogy felébred és hoppá tudok tüzetgyújtani.


Vissza az elejére
Max
avatár
Csatlakozott: 2006.04.14.
Hozzászólások: 108

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#4793 Elküldve: 2006.05.12., 12:30

Az se rossz megoldás, bár szerintem mindenképpen gyakorolni kell ahhoz, hogy fejleszthessd...  

Kivételek persze vannak...  

:)


Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#4792 Elküldve: 2006.05.12., 12:22

Nálunk a tanulás úgy szokott menni a WoD-ban, hogy kapjuk a TP-ket folyamatosan, de csak akkor költhetjük el őket amikor a KM mondja. Ezek a kisebb-nagyobb szüneteknél vannak.


Vissza az elejére
Max
avatár
Csatlakozott: 2006.04.14.
Hozzászólások: 108

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#4791 Elküldve: 2006.05.12., 12:19

Hali Mort!  

Üdvözöllek én is!  

 

Szval!  

Szerintem olyan nem fordulhat elő, hogy valaki olyan képességgel rendelkezik, amit még sosemhasznált.  

Ha már egyszer a szintek egymásra épülnek, akkor ismerned és alkalmaznod kell őket, hogy növelhesd, vagy egyáltalán felvehesd.  

Bár az oké, hogy ha van 5xp-m akkor fölveszem a jelenlét kettőt, aztán sosem használom, majd utána meg a 3-at. De ez csak játéktechnikailag van így!  

Ez így mind szép és jó, de ha belegondolunk minden diszciplínát keményen kell gyakorolnod, hogy felvehesd! Nem száll meg az ihhlet egyik pillanatról a másikra, hiába lesz xp-d!  

Szerintem a WoD-ban a tanulás/fejlődés sokkal bonyolultabb folyamat, ami nem történik meg egyik pillanatról a másikra.  

Arról már nem is beszélve, hogy általában kell valaki, aki megtanít rá! (milyen jó is a mentor háttér! Már ha rendes valed mentorod és hajlandó tanítani!)  

Nálam spec a folyamat a következő:  

- van egy diszciplínám, amit fejleszteni szeretnék...  

- van egy mentorom (mondjuk) aki hajlandó tanítani  

- felírom, hogy tanulom az x diszciplína y szintjét  

- storyba beleiktattatom, hogy mikor és hogyan és hol tanulok...  

- megfelelő számú kockával km szerinti célszámra dobálok...  

- megfelelő számú siker után tudom alkalmazni.  

 

A másik variáció, persze ez is csak saját elképzelés:  

- Van egy diszciplínám, amit tanulni szeretnék...  

- Megfelelő számú siker és idő(storyban értve) után kapok reá egy xp-t... (magyarázat, szerintem: mivel a srory egy részét tanulással töltöm, így magára a kaland előbbrejutására kevesebb időt fordítok, vagy esetleg két kaland közötti holt időben, amiből meg persze kevés van, de hát ha valaki fejlődni akar..., nos, szoval ezekben az esetekben ugyanúgy jár az xp, mintha magáért a kalandért kapná a karakter!)  

- És tanulok tovább...  

 

Szóval kb., de ezeket például képességek elsajátítására, növelésére is alkalmazhatom...  


Vissza az elejére
Mort
avatár
Csatlakozott: 2006.05.10.
Hozzászólások: 374

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
WoD - Mage: The Ascension
Cyberpunk 2020
#4754 Elküldve: 2006.05.11., 14:04

Hali!  

 

RedSign írta:

 

Szia Mort,  

 

örülök, hogy te is idetaláltál... :akasztas:  

 

 

Köszi a szeretteljes fogadtatást. >.DD  

 

Jó, a karakter legyen tisztában azzal, ami a karlapján szerepel, még ha a játékos teljesen nem is. >.DD (Pl néha én a nekem még kissé új Mage-karlapon...) Akkor nem akar tisztában lenni vele. Kimagyarázkodok ám... >.DD  

Na komolyan: Lehet hogy tudja, hogy képes rá, de ha még sosem használta, adódhatnak meglepetések. (Na meg a kockamágia is beleszólhat. Főleg az. >.D) Ami a fizikai diszciplínák autodidakta módon való kifejlesztését/fejlődését illeti, szerintem ez egy logikus folyamat, amit leírtam. Ha valakinek van jobb ötlete, hogyan éli meg egy karakter, hogy új különleges képességre tett szert, illetve hogy is van az, hogy "magától megtanulja", várom a javaslatokat.  

 

Minden jót:  

 

Mort  

alias Doki  

a kiválasztottaknak Zsömi >.DD


A hülyeségnek nincs határa. Életcélom azt mégis átlépni.

Nem vagyok komplett idióta! Még néhány darab hiányzik!...

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2006.05.11., 14:05-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 2 alkalommal módosították
RedSign
avatár
Csatlakozott: 2005.08.31.
Hozzászólások: 871

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Mage: The Ascension
WoD - Vampire: The Masquerade
World of Darkness
#4726 Elküldve: 2006.05.10., 16:07

Mort írta:

Hali!  

 

Mint RedSign játékosa, megértem az ő (és minden KM) álláspontját, hogy a diszciplínák szintjei egymásra épülnek és csak fokozatosan lehet őket fejleszteni. Egy barátommal, bizonyos Meleg Gáborral (NEM röhög, tényleg ez a neve szerencsétlennek!)(Ha valaki látja, szóljon már neki, hogy keressen meg az Icewind Dale 2 CD-immel) beszélgettem annó erről a triumvirátustól. Az ő véleménye az volt (amit én teljes mértékben elfogadtam), hogy ha a KARAKTER gyakran növeli meg vérpontból az erejét/üyességét/állóképességét, akkor egy idő után rájön, hogy egyre könnyebben megy ez neki, illetve egyre jobb hatásfokkal működik. Ezzel párhuzamosan a JÁTÉKOSnak felajánlja a KM, hogy az adott mennyiségű XP-ért felveheti a diszciplínát. Ha nem él a lehetőséggel, a karakter csalódhat képességei fejlődésében, esetleg csúnyán túlbecsülheti magát bizonyos helyzetekben. :akasztas:

 

Szia Mort,  

 

örülök, hogy te is idetaláltál... :akasztas:  

Ezért ez a fajta meglátás is csak bizonyos karaktereknél működik, hiszen nem minden karakter "hajszolja túl magát" rendszeresen... ;) ...viszont ilyen esetben nem a diszciplína fejlesztése a helyes út, hanem az adott tulajdonsága növelése... :D  

Mort írta:

 

A szintek kihagyásáról: szerintem a könyvben meghatározott sorrend logikus és korrekt, ettől eltérni nem kell. A játékos a megadott sorrendben veszi fel a szinteket, esetleg a karakternek nem esik le (mittomén, nem kerül olyan helyzetbe, ahol rákényszerül, hogy kísérletezzen képességeivel), hogy jé, ő ilyet is tud. Ha valaki, aki a diszciplínát legalább olyan szinten ismeri, és felvilágosítja, hát hajrá. :sor:  

 

Na ennyi, megyek órára.  

 

Minden jót, nyugodalmas jó nappalt mindenkinek. >.DD  

 

Mort (esetleg Zsömi...)

 

Erről a felvilágosítás és ismeri nem tudja dologról pedig csak annyit, hogy ami a karaterlapon szerepel azzal a karakter tisztában van és bármikor gond nélkül - persze a kockák hazudnak ;) - képes alkalmazni... :)  


Üdv,

RedSign

L.A.R.P.

Vissza az elejére
Mort
avatár
Csatlakozott: 2006.05.10.
Hozzászólások: 374

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
WoD - Mage: The Ascension
Cyberpunk 2020
#4722 Elküldve: 2006.05.10., 15:19

Hali!  

 

Mint RedSign játékosa, megértem az ő (és minden KM) álláspontját, hogy a diszciplínák szintjei egymásra épülnek és csak fokozatosan lehet őket fejleszteni. Egy barátommal, bizonyos Meleg Gáborral (NEM röhög, téyleg ez a neve szerencsétlennek!)(Ha valaki látja, szóljon már neki, hogy keressen meg az Icewind Dale 2 CD-immel) beszélgettem annó erről a triumvirátustól. Az ő véleménye az volt (amit én teljes mértékben elfogadtam), hogy ha a KARAKTER gyakran növeli meg vérpontból az erejét/üyességét/állóképességét, akkor egy idő után rájön, hogy egyre könnyebben megy ez neki, illetve egyre jobb hatásfokkal működik. Ezel párhuzamosana JÁTÉKOSnak felajánlja a KM, hogy az adott mennyiségű XP-ért felveheti a diszciplínát. Ha nem él a lehetőséggel, a karakter csalódhat képességei fejlődésében, esetleg csúnyán túlbecsülheti magát bizonyos helyzetekben. :akasztas:  

 

A szintek kihagyásáról: szerintem a könyvben meghatározott sorrend logikus és korrekt, ettől eltérni nem kell. A játékos a megadott sorrendben veszi fel a szinteket, esetleg a karakternek nem esik le (mittomén, nem kerül olyan helyzetbe, ahol rákényszerül, hogy kísérletezzen képességeivel), hogy jé, ő ilyet is tud. Ha valaki, aki a diszciplínát legalább olyan szinten ismeri, és felvilágosítja, hát hajrá. :sor:  

 

Na ennyi, megyek órára.  

 

Minden jót, nyugodalmas jó nappalt mindenkinek. >.DD  

 

Mort (esetleg Zsömi...)


A hülyeségnek nincs határa. Életcélom azt mégis átlépni.

Nem vagyok komplett idióta! Még néhány darab hiányzik!...

Vissza az elejére
caloway
avatár
Csatlakozott: 2006.01.18.
Hozzászólások: 1287

Kedvenc szerepjátékok:
Shadowrun
Cyberpunk 2020
Ars Magica
#4714 Elküldve: 2006.05.10., 12:52

Nem szállok vitába RedSign. Én csak egy felvetésre irtam, h elméletileg, spec esetben lehetséges, természetesen mint mesélő soha nem engedném meg, mivel nem véletlenül vannak igy kitalálva. Egyébként az a mesélő aki megengedi.. nos magára vessen, ha hirtelen elszabadul a csapat és za egyensúly


Az elsõ pohár után olyannak látod a dolgokat, amilyenek,

A második pohár után olyannak látod õket, amilyennek szeretnéd õket,

A harmadik pohár után olyannak látod õket, amilyenek valójában,

S ez a legszörnyûbb dolog a világon...

Vissza az elejére
Ugrás a(z) 1 2 3 4 5 oldalra
Ki van itt?
Jelenleg 13528 hozzászólás olvasható a fórumon.
Összesen 63 aktív felhasználónk van (inaktívakkal együtt: 647).
Jelenlévő regisztrált felhasználók:
.

Napi top hozzászólók