Moderátor: Niara
Ugrás a(z) 1 oldalra
Szerző Hozzászólás
Nefadar
avatár
Csatlakozott: 2005.10.18.
Hozzászólások: 24

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#3025 Elküldve: 2005.10.20., 15:29

Érdekesen hangzik, amúgy nekem is annyira Nephilim feelingem van tõle :D


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#622 Elküldve: 2005.02.23., 20:59

Akik nagyon kemény figurák és általában természetfeletti hatalmakkal is rendelkeznek (ám nem mindig!!!), azok a Neffaliták... Õk Hoor bajnokai... Õk tényleg nagyon durvák tudnak lenni... és õk sincsennek sokan, ám annál erõsebbek...  

Ja és ott vannak bajnokok! Minden tanácstagnak és a DaQwór-nak is van egy bajnoka, aki felelõs a biztonságáért, meg "a problémás ügyekben õ intézkedik..." Általában õk is kibugáznak maguknak valami spéci dolgot... :D  

A legdurvább közülük a Birodalom Bajnoka, magának a DaQwór-nak a testõre. Az õ személye már idõtlen idõk óta nem változik... (sokan azt sem tudják, hogy halandó volt e valaha) Ha egy tanácstag hatalomra jut, elsõ dolga, hogy "párbajra hívja" annak bajnokát és megöli... (ez állhat abból is, ha pl nem tiszteli az adott bajnokot, hogy szó nélkül odamegy hozzá és kettécsapja... :paranoid: de jobb esetben egy rendes párbaj játszódik le. Természetesen egyik bajnoknak sincs esélye ellene...)  

Na õróla van képem is! Majd feldobom a galériába... :felvon:


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#621 Elküldve: 2005.02.23., 20:46

Dexter írta:

De azért ott van az a 13 démon-srác is. Õk gondolom nevesített, külön figurák :hm:

 

Valójában õk mostanra visszatértek uruk mellé, ám még mindig õk felügyelik/irányítják a Birodalmat...  

A Qwór-ok tehát elhagyták a földet, de figyelnek és irányítanak. Elsõsorban a DaQwór-on keresztül, akit talán az itteni világbeli pápához lehetne legjobban hasonlítani. Õ halandó! Ám hallja Qwór-jának szavait, látja az általa küldött látomásokat, érzi vágyait és érzi fájdalmát.  

A DaQwór alatt egy 13 tagot számláló papi tanács helyezkedik el. Mindegyik tag valamelyik Qwórt szolgálja. Illetve az épp hatalmon lévõ DaQwór is csak az egyik Qwórt szolgálja teljes odaadással. Mégpedig az éppen legerõsebbet (hisz a Qwór-ok örök harcban állnak egymással, Hoor figyelméért versengve). Ha az épp legerõsebb Qwór legyengül és más lép az elsõ helyre, akkor a DaQwór is meghal. És az új legerõseb Qwór által "támogatott" tanácstag lép a helyébe... (Elõfordult már, hogy 1-2hónapig volt csak hatalmon egy DaQwór... :twisted: Söt olyan is, hogy egymás után hullottak hasonlóan rövid idõközönként...)  

Nem a legkényelmesebb, meg a legkevésbé parás állás... :twisted:  

De fix, hogy a túlvilágon jó helyet kap az illetõ Qwór-ja mellet... (már ha jól szolgálta érdekeit... Ha nem, azt jobb el sem képzelni... :? )


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#618 Elküldve: 2005.02.23., 20:28

De azért ott van az a 13 démon-srác is. Õk gondolom nevesített, külön figurák :hm:


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#617 Elküldve: 2005.02.23., 20:21

Dexter írta:

Gondolom õk azok, akik szembe szálltak Hoor szolgáival; hiszen spec. cuccok nélkül elég gázos lenne legyûrni egy ilyen hatalmú isten szolgáit :twisted:

 

Mind szembeszállnak... Nem feltétlenül szemtõl-szembeni harcban, de mind próbálkoznak... Persze többségük kudarcot vall...  

Egyébként Hoor legtöbb szolgája sima halandó! Velük szemben viszonylag egyenlõ esélyel indulnak...


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#615 Elküldve: 2005.02.23., 19:25

[quote:de3fb21ef2]De azért vannak akik különleges hatalmakat birtokolnak...

Gondolom õk azok, akik szembe szálltak Hoor szolgáival; hiszen spec. cuccok nélkül elég gázos lenne legyûrni egy ilyen hatalmú isten szolgáit :twisted:


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#614 Elküldve: 2005.02.23., 18:45

Dexter írta:

Mikor megláttam azt a képet a Szilánkok leírása mellett, azonnal Tyrel ugrott be a Diablo-ból. Valami isteni ahogy kinéz. (OFF: keresik az embereket a Diablo III projecthez :metal: )  

 

Gondolom ezek a Szilánkok, a maguk módján igencsek power gyerekek. Vagy tévedek :hm: ?  

Prédikátor? Inkább kamikáze; vagy meg tudja védeni magát valahogy?

 

A többségüknek nincs semmi speckója azon kívül, hogy megvilágosodot... De azért vannak akik különleges hatalmakat birtokolnak... :felvon:  

Prédikátor a ha birtokol is spec képességeket, azok inkább a meggyõzésre valók, meg hasonlókra... Fizikai támadások ellen nem igen védenek.  

Tényleg elég kamikáze, talán éppen ezért is tetszik annyira... :P


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#613 Elküldve: 2005.02.23., 18:17

Mikor megláttam azt a képet a Szilánkok leírása mellett, azonnal Tyrel ugrott be a Diablo-ból. Valami isteni ahogy kinéz. (OFF: keresik az embereket a Diablo III projecthez :metal: )  

 

Gondolom ezek a Szilánkok, a maguk módján igencsek power gyerekek. Vagy tévedek :hm: ?  

Prédikátor? Inkább kamikáze; vagy meg tudja védeni magát valahogy?


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#596 Elküldve: 2005.02.23., 16:01

Ja és ha az emberek területén játszódik a sztori, nem az elveszetteknél, akkor alapban azokkal a Szilánkokkal lehet játszani... :felvon:  

Van mindenfél: "lovag", "kém", "harcos" stb... Mindenki úgy harcol, ahogy tud...  

A legjobb: Prédikátor!!! Képzeld el egy ilyen "gonosz" isten egyik városának a közepén, ahol az inkvizíció azért szokott elvinni embereket, mert azok nem áldozzák fel minden harmadik gyermeküket Hoor-nak... A korrupció alap, az emberek ott szúrnak ki egymással, ahol csak tudnak, mert istenük értékeli, ha bármit képesek megtenni azért, amit el szeretnének érni, stb...  

Szóval egy ilyen város közepén lévõ térre kiáll egy rongyos, saras ruhákba burkolózott szakállas vén öregember és elkezd prédikálni a Fényrõl, a jóságró, a megbocsátásról, meg hasonlókról... :o


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#594 Elküldve: 2005.02.23., 15:50

Dexter írta:

Tulajdonképpen tök szimpatikus ez a [b:216a3a5927]Hoor [/b:216a3a5927]gyerek. Nem tûnik igazi gonosznak;

 

Csak jó a propagandája... 8)  

 

Dexter írta:

Talán csak az évszámok hiánya volt furcsa (pár "emberöltõ" vagy szám belefért volna), így nem igazán tudom hova rakni a dolgokat.

 

Uh... asszem még nagyon benne voltam az Elveszettek hangulatában... Náluk nem igazán számít az idõ, ha meg mégis, akkor is teljesen másképp állnak hozzá, mint egy halandó... Illetve "a valóság is kicsit másképp csavarodik" Ezt most még tuti nemigazán fogjátok érteni, de: náluk elõfordulhat, hogy az egyik elveszett azt mondja, hogy tegnap találkozott xy-al. Xy viszont azt, hogy 5ezer éve... Könnyen elõfordulhat, hogy mindkettõnek igaza van... :o  

Na asszem majd ezt fejtem ki következõnek, mert ez a dolog nagyon sok helyen bekavar... Illetve többek közt ezért sem lehet "normális"/megszokott felállásban Elveszetteket mesélni...  

Pl itt az [b:216a3a5927]ajánlott[/b:216a3a5927] játékos-mesélõ összeállítás megfordul: 1játékos, 2-3 mesélõ!!! :felvon:  

Persze ez csak egy játékmód, van még sok másik is... Mint ahogy Ars Magica-ban sem kötelezõ egy játékosnak egynél több karaktert kidolgoznia... (Na majd ezt a csapatösszeállítást is kifejtem :D )  

 

Dexter írta:

Szép a pdf is (mint eddig az összes), de sztem egy keret feldobná (bár gondolom ez már Neked is megfordult a fejedben) :hm:  

Néhány elütés és hibás szó van benne, de nem vészes; ha jól sejtem át lesz még nézve.

 

Köszi... :buszke:  

A "rajzolóm" (IGI) sajnos baromi lusta volt... (na jó, csak szívességbõl rajzolt, de ha már megígérte... :nono: ) Mindig rugdosni kellett, aztán meguntam... :(  

Nagyon pöpec kis jeleket is rajzolt a Klánokhoz és az Évszakokhoz, csak sajnos nem fejezte be õket... :(  

Azt reméltem, hogy többek közt keretet is rajzol majd, de sajnos a fentiek miatt nem jött össze... :cry:  

 

Ja és természetesen még át lesz nézve... :szerencsetlen:


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#586 Elküldve: 2005.02.23., 05:48

Elolvastam. Tetszett. Tulajdonképpen tök szimpatikus ez a [b:ba8ac69020]Hoor [/b:ba8ac69020]gyerek. Nem tûnik igazi gonosznak; inkább egy feldühödött Istennek, aki lépett valamit. Persze nem egy angyal, de nem is maga az ördög :twisted:  

Talán csak az évszámok hiánya volt furcsa (pár "emberöltõ" vagy szám belefért volna), így nem igazán tudom hova rakni a dolgokat.  

 

Szép a pdf is (mint eddig az összes), de sztem egy keret feldobná (bár gondolom ez már Neked is megfordult a fejedben) :hm:  

Néhány elütés és hibás szó van benne, de nem vészes; ha jól sejtem át lesz még nézve.


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#461 Elküldve: 2005.02.19., 16:21

Na jöjjön valami az emberek birodalmáról is... :felvon:  

Ezek a területek elég messze esnek az Elveszettek területeitõl, így nemigazán tudnak egymás létezésérõl sem. Vagy ha tudnak is pár kivételtõl eltekintve nemigazán avatkoznak egymás ügyeibe...  

Csak pár elveszett bóklászik a Birodalomban, az emberek meg inkább csak mint rabszolgák léphetnek az elveszettek területeire....  

 

[u:7bd32a2944]Az emberek birodalma...[/u:7bd32a2944] (Az Egy Igaz Isten és a Birodalom Története)  

 

(a Birodalom Történetében említett hírnökök amolyan félistenfélék, ja és érdemes sorrendben olvasni!)


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#236 Elküldve: 2005.02.03., 01:08

Na nézzük akkor... :P  

Most kicsit le vagyok fáradva ahhoz, hogy az elveszettek gondolkodásmódjáról, meg hasonlókról írjak... :punnyad: Egy része úgyis kiderül az Évszakok és a Klánok leírásából... Igen, most jönnek a klánok!  

 

A klánok már idõtlen idõk óta léteznek. Mindegyik klán azért jött létre, hogy egy utat ajánljon az elveszetteknek a hazajutáshoz: mindegyik klánnak van egy elmélete a hazajutással kapcsolatban. A klánok tagjainak pedig csak az a feladatuk, hogy minnél mélyebben átérezzék, és higyjenek ebben a filozófiában/útban/elméletben... És kövessék a tanításokat.  

1x klán (még nincs lefixálva... talán 13, vagy 17) jött létre valamikor régen, nem sokkal az elveszettek érkezése után. Ám ezekbõl idõvel több kisebb klán született. Ezek többsége az elsõ klánok valamelyikének eltorzult változata volt, de születtek teljesen újak is.  

Mára már nem is igazán lehet számontartani õket, annyian vannak.  

 

A klánokat három kategóriába lehet osztani:  

Nagy klánok: Ezek az elsõ klánok, számuk változatlan.  

Közepes klánok: Ezek a klánok késõbb jöttek létre, de nagy hatalmat/elismerést/stb... harcoltak ki maguknak, így az ismertebb klánok közé tartoznak és még a nagy klánok is figyelnek rájuk.  

Kis klánok: Rengeteg van belõlük. Általában kis hatalommal, kevés taggal rendelkeznek.  

 

Na ez nagyon felületes volt, de majd még írok róluk... Ám itt van néhány klán vázlatos, rövid leírása, mindegyikhez mellékelve egy-egy lehetséges karakterkép...  

[u:6328f5b5cb]Klánok1[/u:6328f5b5cb]  

Majd idõnkét rakok fel új klánokat (van még egy pár... :D )...


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#235 Elküldve: 2005.02.02., 23:27

Tetszik, érdekel a többi morzsa is.  

 

Nekem elsõként egy kis Dark Ages Fae érzet jutott eszmbe, de lehet, hogy csak az évszakok miatt.


Vissza az elejére
docker
avatár
Csatlakozott: 2005.10.01.
Hozzászólások: 140

Kedvenc szerepjátékok:
Egyéb
Egyéb
Egyéb
#148 Elküldve: 2005.01.28., 03:29

Volt egy karakterem... Az Árnyak évszakban, naggyon állat volt, tudott csinálni az árnyakból egy nagyon durva repülõ hátast, meg még egy rakás jó dolgot. Nagyon tetszett az a karakter.  

Nem hiszem, hogy 1 óránál tovább játszottam volna vele... :cry:


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#129 Elküldve: 2005.01.26., 21:19

Inkább csak átszaladtam rajta (fáradt vagyok most a komoly eszemfuttatásokhoz), de ezek az évszakok tetszenek. Talán pár árnyalatot még lehetne hozzáfûzni mindegyikhez (bár lehet, hogy van, csak rövidített változatot kaptunk). Érdekesek a fõjellemzõ nevek... kíváncsi leszek, hogy melyik milyen tulajdonságot fog képviselni :roll:  

 

Amolyan Nephilim feelingem van tõle egy kicsit... de tetszik. Majd lesz kérdés :D


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#128 Elküldve: 2005.01.26., 20:27

Röviden az Évszakokról:  

Az elveszettek ugyebár egy másik világról/síkról/helyrõl származnak. Még õk sem tudják pontosan honnan. Ám ettõl függetlenül világuk még így is hatással van rájuk. Az egyik ilyen jelenséget Évszakoknak nevezik. Nem tudják valójában mi ez pontosan, de ezt a szót találták rá legmegfelelõbbnek. Sokan szeretnek is úgy gondolni rá, hogy a saját világuk nagyon hasonló ehhez a világhoz, ahová be vannak zárva. Ott is vannak évszakok, ám kicsit több van és kicsit másfajat/nagyobb hatást gyakorolnak az ott létezõkre.  

Nyolc Évszak létezik. Hazájukban feltehetõen ezek egymás után, egy bizonyos sorrendben váltják egymást, ám itt az elveszettek csak nagyon torzan, gyengén érzékelik hatásukat. Itt nem meghatározott a sorrendjük, és még az idõtartamuk sem. Legtöbbjük számára kiszámíthatatlan, hogy melyik Évszak lesz a következõ és hogy meddig tart. Egy-két nap lesz csupán, vagy több év talán? Vannak persze látnokok, vagy olyan tudósok, viszonylag pontosan kik képesek számítani, hogy mit hoz a jövõ... Hogy a csillagok állásából számítják ki, vagy a látomások hozzák el számukra a választ, az mindegy.  

Az Évszakok erõs hatással vannak az elveszettekre. Minden Elveszett valamelyik Évszaknak a szülötte. És az Évszak meghatározza az Elveszett jellemét, vérmérsékletét és hasonló jellemzõit. E mellett minden Évszaknak vannak lehetséges ellentétes párjai. Minden Évszaknak 3. Hogy ezek közül melyik volt az elveszett születésekor a legerõsebb, az a "csillagok állásától függ"... Ám amelyik épp a legerõsebb volt, az lesz az elveszett ellenséges Évszakja. (Hogy ez mit jelent, majd késõbb kifejtem... ;) )  

E mellett az Évszakok határozzák meg azt is, hogy mennyire tehetséges az elveszett egy adott képzettségben, vagy az elveszettek különleges képességeinek eggyikében.  

A fõtulajdonságok is az Évszakok neveit viselik. tehát itt nincs olyan, hogy Erõ, Ügyesség, stb... Hanem: Mérce, Árnyak, Szövõ, Harc, Fény, Vadon, Csalás, Fém.  

Nos akkor itt is vana a nyolc Évszak rövid leírása, illetve mindegyikhez egy lehetséges karakterkép:  

[u:edfcd62281]Évszakok[/u:edfcd62281]  

Szándékosan nem írtam le õket részletesebben, hogy ezzel ne kössem meg nagyon a játékosok kezét karakteralkotáskor... De azért majd várható hoszabb leírás is... :D  

 

Na így hirtelen ennyit az Évszakokról... Nyugodtan kérdezzetek és válaszolok... :D  

Várható részek eme ismertetõhöz:  

- Születés és Halál  

- Rövid ismertetõ magáról a világról (környezet)  

- Klánok  

- A Szövõ éve  

- Valami az emberek világáról (vagy az isteneikrõl, vagy a történelmük...)  

De van itt még egy rakat anyag, de egy darabig ez is elég lesz asszem...


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#126 Elküldve: 2005.01.26., 00:08

Na hát nem tudom pontosan hogy szólt az a hozzászólás de hol máshol veszne el mint itt az Elveszettek szobában :)  

A hozzászólás kb így volt:  

A borító tetszik csak a Mage jelek zavaróak.  

Az ötlet olyan mintha Maget játszanánk az Avatarok szempontjából.


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#124 Elküldve: 2005.01.25., 17:56

Igen ez egy Mage kép... Illetve inkább Christopher Shy kép! :D  

Mage-t még nem játszottam, az avatárokról is csak halvány elképzeléseim vannak... remélem nem hasonlítanak nagyon...  

 

Na nemsokára jönnek az újabb infók... :felvon:


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#123 Elküldve: 2005.01.25., 17:52

Ez az üzenet véletlenül törlõdött a honlap költözétetése során:  

 

"Szép szép de a Mage jelek nagyon zavartak.  

Egyébként ez az egész olyasminek tûnik mintha a Mageben az Avatár szemszögébõl játszanánk."  

 

A hozzászólást TRx küldte...  

Bocsi a hibáért.... :roll: (most elõször mentettem adatbázist, és rögtön elveszett két üzenet... de mint látjátok csak meglettek... :D )


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#116 Elküldve: 2005.01.23., 11:45

Egy saját fejlesztésû szerepjáték... Ezzel kicsit többet foglalkoztam, mint a Végzetgárdával, illetve ez teljesen egyedi, nem egy már létezõ szerepjáték pótlására készült...  

 

Nem szeretek pár mondatban bemutatni egy szerepjátékot, de hát asszem most ezt kell tennem...  

 

Az Elveszettek szerepjátékban hatalmas erejû lényekkel lehet játszani. Istenekkel, akiket foglyul ejtett egy világ... Hatalmuk ugyan megcsappant, de még így is nagyon erõsek. Szabadulni nem tudnak, már évezredek óta raboskodnak egy számukra teljesen idegen világban. Elmenekülni nem tudtak, de alkalmazkodni, megbarátkozni sem új környezetükkel... Sokuk nem is volt képes elviselni ezt a valóságot, így vagy tudatosan elfelejtett mindent, vagy meg halt és újjászületett egy másik testben, ugyancsak elfeledve mindent. Ám a vágy, hogy hazajussanak és az érzés, hogy õk nem idevalók megmaradt...  

 

Egy erõsen dark fantazy világ...  

 

Így elsõre ennyi...  

(tudom, ez még felületes ismertetõnek is kevés, de majd szépen lassan csepegtetem az infókat... ha lesz érdeklõdõ... :twisted: )  

 

Gondoltam, ha van rá igény, akkor lassan felpakolom azt, ami már kész van belõle... Illetve akár be is lehetne szálni a fejlesztésbe... már ha van hozzá valakinek kedve... (természetesen nagyon válogatós, meg kötekedõ vagyok... :twisted: )


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#115 Elküldve: 2005.01.22., 23:25

Remélem nem leszek megkövezve a kérdés miatt, de mi is ez az "Elveszettek" :hm: ??  

Amúgy félelmetesen jó! Hangulatos :twisted:


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#114 Elküldve: 2005.01.22., 22:07

[u:1e3c71069a]Elveszettek borítóterv[/u:1e3c71069a]  

(a nagyítást állítsátok 100%-ra, vagy kisebbre, mert nagyobban még pixeles... [ez a borító még csak vázlat]  

Ha nem töltõdne be rendesen, akkor jobb klikk->Cél mentése más néven...)


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére Ezen üzenetet legutóbb Ismeretlen, 2005.07.14., 17:52-kor szerkesztette. A hozzászólást összesen 1 alkalommal módosították
Ugrás a(z) 1 oldalra
Ki van itt?
Jelenleg 13528 hozzászólás olvasható a fórumon.
Összesen 54 aktív felhasználónk van (inaktívakkal együtt: 647).
Jelenlévő regisztrált felhasználók:
.

Napi top hozzászólók