Moderátor: Niara
Ugrás a(z) 1 2 oldalra
Szerző Hozzászólás
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1871 Elküldve: 2005.05.01., 10:30
Vissza az elejére
Talley
avatár
Csatlakozott: 2005.08.30.
Hozzászólások: 661

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Vampire: The Masquerade
Egyéb
Egyéb
#1845 Elküldve: 2005.04.29., 17:52

Edorn írta:

Nagy fehér kutya, üreges katonák, meg egy kissrác, akit szivatnak a suliban, meg mindenhol és menekül ez elõl...

 

 

De ez az, van 4 Végtelen történet film illetve van folytatása is rajzfilmben. A filmek közül szerintem csak az elsõ két film a jó a maradék kettõ elég ... hát "unalamas", fõleg az utolsó.  

Valamiért emlékszem szinte a teljes filmre :D fõleg a nagy semmire. Mikor a semmi megjelenik...olyan szép, nagy blöki. Meg a kristály kastély is jól nézett ki.  

De a legvicesebb a versenycsiga volt.  

Jó visszaemlékezni ezekre. :D:D:D:D:D


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1844 Elküldve: 2005.04.29., 17:43

Edorn írta:

Lehet én is másra gondolok, de nem a:  

Nagy fehér kutya, üreges katonák, meg egy kissrác, akit szivatnak a suliban, meg mindenhol és menekül ez elõl...  

(Nagy fehér kutya tud repülni és a hátán lovagol a kölyök... Kicsit keleti sárkány hangulata van az ebnek...)

Hm... rémlik valami. Fõleg, a nagy, repülõ kutya.  

 

Többen használtátok a "romantikus" jelzõt. Nekem borzasztóan bejönne ([i:fc90b7c161]akár a szerelmi dráma dolog is...[/i:fc90b7c161]), de a többség sztem nem értékelné a dolgot :cry: .


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#1843 Elküldve: 2005.04.29., 17:36

Dexter írta:

Melyik is a [b:0099bf245e]Végtelen történet[/b:0099bf245e]? :rohan a kõzápor elöl:

 

Lehet én is másra gondolok, de nem a:  

Nagy fehér kutya, üreges katonák, meg egy kissrác, akit szivatnak a suliban, meg mindenhol és menekül ez elõl...  

(Nagy fehér kutya tud repülni és a hátán lovagol a kölyök... Kicsit keleti sárkány hangulata van az ebnek...)  

 

Már nagyon-nagyon régen láttam és fõleg csak érzések, hangulatok, stb maradtak meg belõle, a pontos sztorira nem is emlékszem már... :(  

De majd beszerzem valahonnan, mert megint meg kéne nézni... :ugri:  

 

Ja és volt régen olyan kutyás kártyám!!! (tudjátok régen voltak ilyen filmes kártyák. Fõleg nyinyás, meg mifenés... De nekem megvolt a Végtelen történetbõl a kutya! :P )


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1842 Elküldve: 2005.04.29., 17:15

[b:d0343f4e94]Stent[/b:d0343f4e94]: párhuzam, hogy mindketten szélmalomharcot vívnak. Elõbb-utóbb mindketten elbuknak. A lidérc és a tündér is. Én erre gondoltam :roll: , persze a tévedés ténye fenn állhat.  

 

Nehéz a "könnyed" szót összehozni számomra a WoD általános világképével, de próba cseresznye.  

 

Melyik is a [b:d0343f4e94]Végtelen történet[/b:d0343f4e94]? :rohan a kõzápor elöl:


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#1841 Elküldve: 2005.04.29., 17:05

Edorn: Én Dexterre reagáltam.  

 

A changeling jó. De (szerintem) a könnyedebb hangulatok jobban illenek hozzá. Inkább romantikusan túláradó, mint sötéten folytogató (hú, de költõi voltam :gyagya: ) Persze minden lehetséges! Egy ügyes mesélõ akármilyen rendszerbõl, akármilyen sztorit kihozhat! És ez így jó ;)


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#1840 Elküldve: 2005.04.29., 15:37

Stent írta:

amolyan [b:a8c4aad855]Végtelen Történet [/b:a8c4aad855]feelingûre

 

:leborul2:  

:pacsi


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#1839 Elküldve: 2005.04.29., 15:34

Stent írta:

A Changeling hangulata, nagyon érdekes, és azt hiszem biztosan állíthatom, hogy semmilyen párhuzam nem húzható a Wraith és a Changeléing hangulat között.

 

Nem tudom, hogy ezzel az én hozzászólásaimra reagáltál e, de én nem állítottam olyasmit, hogy a Changeling hangulatügyileg hasonlítana a Wraith-re.  

 

Ha már itt tartunk.  

Hangulat: Én nagyon szeretem a Changelingben azt, hogy nagyon sokféle hangulatú sztorit lehet benne mesélni. Lehet Horrort, Romantikusat, Bulizós-vidám-ökörködõset, Komoly nyomozósat, Hentelõset, Fantasy-sat, Dark-osat és Hero-sat, meg mindenfélét...  

 

Persze alapvetõen én úgy gondolom, hogy a Gótos-Romantikus-Horror az igazi Changeling. Reménytelenséggel, szerelemmel, ármánnyal, rettegéssel, az ismeretlentõl való félelemmel, beletörõdéssel, stb...


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1838 Elküldve: 2005.04.29., 14:15

Majd kérek gyorstalpalót hangulatügyileg és meseötlet ügyileg... meg úgy nagy általánosságban Csingilingi ügyben :D :metal:


Vissza az elejére
Ismeretlen
avatár
Csatlakozott: 1970.01.01.
Hozzászólások: 535

Kedvenc szerepjátékok:
Kult
Kult
Kult
#1831 Elküldve: 2005.04.29., 08:12

Persze, hogy lehet. Ez olyan, mint az Újoncképzõ módszer a Vampire-ben. Teljesen kivitelezhetõ.  

 

A Changeling hangulata, nagyon érdekes, és azt hiszem biztosan állíthatom, hogy semmilyen párhuzam nem húzható a Wraith és a Changeléing hangulat között. Annyira más eszközöket, és érzéséket próbálnak kelteni. A Changeling könnyed, muris és imádnivaló (persze egy ügyes mesélõ a darkos elemek hangsúlyozásával igazán komorrá varásolhatja a sztorit, amolyan [b:e667b56877]Végtelen Történet [/b:e667b56877]feelingûre).


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1817 Elküldve: 2005.04.29., 04:48

Hétfõre lesz kinyomtatott doc-om :metal: :ivaszat: !  

 

Addig is viszont lenne egy fontos kérdésem: lehet-e beetetõsen játszani? Szóval, elkezdik mint "sima" emberek, és csak késõbb derül ki róluk ([b:27947f2d13]vhogy[/b:27947f2d13]), hogy kik is õk tulajdonképpen :hm: ?!


Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1812 Elküldve: 2005.04.28., 11:00

Gondolom a 10-es értékénél teljesen elveszik mint tündér és teljesen emberré válik?!  

 

Borzasztóan kipróbálnám, de sajna az egyik csapatom teljesen bele van most szerelmesedve a [b:563c9c6c17]Vampire[/b:563c9c6c17]-be, a másik csapatot meg most "térítettem át" a [b:563c9c6c17]Kult[/b:563c9c6c17]-ra. Szóval, vagy türelmes leszek, vagy ki kell találnom valamit :hm:  

 

[i:563c9c6c17]Valahol mostmár ki kell nyomtatnom, mert nem akarom a monitort bambulni :eztnemhiszemel: !![/i:563c9c6c17]


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#1811 Elküldve: 2005.04.28., 10:32

Dexter írta:

A tündérek hol élnek, amikor éppen nem "kalandoznak"? Hétköznapi embernek tûnnek és dolgoznak stb. vagy van valami külön helyük :roll: ?!

 

Igen. A szabadság szobor jobb sarkától 10 lépésnyire van egy csapóajtó. Na oda vonulnak vissza a tündik és amolyan kóma szerû állapotba merülnek... :lol:  

Na most "komolyan":  

Mikor épp nem tündérként élnek, akkor normál hétköznapi emberek, hétköznapi gondokkal, hétköznapi élettel.  

Az hogy mennyire vannak tudatában, hogy õk valjában tündérek, illetve mik történetek eddig velük tündérként, az attól függ, hogy hány banalitás pontjuk van... (1-10-es skála. [tehát minden tündérnek van egy banalitás jellegzetessége! ami kb azt jelzi, hogy mennyire férkõzött már belé az emberi világ banalitása...])  

[b:396c1c1e7a]2 pontnyi:[/b:396c1c1e7a] "Mintha tegnap történt volna."  

[b:396c1c1e7a]6 pontnyi:[/b:396c1c1e7a] "A történtek ködös felidézése lehetséges, de a személy még mindig kételkedik a saját  

emlékeiben. Hacsak nincs látható bizonyíték, el fogja vetni az élményeit mint pillanatnyi érzékcsalódásokat."  

[b:396c1c1e7a]9 pontnyi:[/b:396c1c1e7a] "Az élmény nem tûnik többnek egy távoli álomnak."


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1809 Elküldve: 2005.04.28., 09:31

Egyre jobban kezd érdekelni a dolog :hm: . Csak ezt a vámpíros dolgot nem értem egészen. Miért is "[i:5e5435fc53]banálisak[/i:5e5435fc53]"? Hiszen "[i:5e5435fc53]csoda[/i:5e5435fc53]", hogy "[i:5e5435fc53]élnek[/i:5e5435fc53]"?!  

 

A tündérek hol élnek, amikor éppen nem "kalandoznak"? Hétköznapi embernek tûnnek és dolgoznak stb. vagy van valami külön helyük :roll: ?!  

 

[i:5e5435fc53]Félelmetes crossover partikat lehetne összehozni, ha a WoD lényei nem lennének ilyen kacifántos kapcsolatban egymással :([/i:5e5435fc53]


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#1807 Elküldve: 2005.04.28., 09:01

Dexter írta:

Big tenx [b:77ee4c2638]Edorn[/b:77ee4c2638]. Mostmár egyre kíváncsibb vagyok erre a tündér népségre - [i:77ee4c2638]bár a Malkavitaságom nem adnám oda értük :twisted: [/i:77ee4c2638].  

 

Valahol azt olvastam, hogy az õ történetük az egyik legszomorúbb. Ha figyelembe veszem a lenti dolgokat, akkor igaz lehet. Csupán a lidércek elõzik meg õket - [i:77ee4c2638]de õk tényleg mindenkit.[/i:77ee4c2638]  

Ott is lehet párhuzam, hogy a Lidércek és a Tündérek is mindenképpen, elbuknak így vagy úgy :(  

 

Viszont még mindig sántít pár dolog nekem :hm: . Mi lehet egy krónika ([i:77ee4c2638]gondolom itt is így hívják[/i:77ee4c2638]) alapötlete? Esetleg egy egyszerû meséjé? :roll:

 

 

Hát akkor mégis csak leírom, hogy mit keresnek itt...  

Régen Árkádia és a föld egy volt. Az emberek közt itt éltek a tündérek is. Együtt, "békességben"... (termnészetesen akkor is voltak boldogtalan, meg gonosz tündik... :twisted: )  

Ám egyszer csak történt valami. Az emberek az értelem felé fordultak, és elkezdtek elfordulni az álomtól. Ez oly mértéket öltött egy idõ mulva, hogy Árkádia lassan elszakadt a földtõl. Ekkor a legtöbb tündér Árkádiában, saját hazájában maradt és élte örök, mesés életét. Ám voltak olyan tündérek, akik nem tudtak oly könnyen elszakadni a földtõl, mert annyira megszerették az embereket. Ezek közül sokan úgy döntöttek, hogy maradnak a földön, ám ezzel feladták eddigi formályukat.  

Ettõl fogva nem lehettek öröklétûek. Egy idõ után meghaltak, aztán újjászülettek egy emberi testben. Mindent elfeledve elõzõ létükrõl. Illetve innentõl már nem is igazi tündérek voltak, hanem félig tündérek, félig emberek. Innentõl kezdõdött örök harcuk énjük két része között. Illetve harcuk az emberiség banalitása ellen.  

Hiszen õk egykoron öröklétû, csodás lények voltak, kik a mesékbõl, a képzeletbõl születtek. Csodás létük vot, örök életûek voltak, ám mindezt feladták, hogy az emberek közt maradhassanak, mégha ez végzetüket is okozza. Hisz a banalitás elleni harc reménytelen. És egyszer majd az összes tündér végleg meghal. A Banalitás felemészti õket, lelkük szertefoszlik, semmivéválik, hisz már nem hisznek benne.  

Nos ez a sztori talán még a Lidércekénél is szomorúbb... Hisz a lidércek sima emberekbõl lettek, akiknek nemihazán volt választásuk, illetve nemigazán tehetnek semmit végzetük ellen... No meg sokuk fel sem fogja, hogy mi a helyzet, annyira kattant, vagy épp már nem érdekli...  

 

Ám a tündéreknek volt választásuk, és még most is küzdenek, illetve próbálnak úgy élni, mintha nem lenne semmi baj, hisz ha elfogadnák, hogy gond van, azzal saját magukat gyengítenék. Ám valahol mégis tudják, hogy már nincs visszaút abba a gyönyörû, csodás világba, amit feladtak egykoron az emberiségért. Az emberiségért, ami a végzetük okozta...  

 

---  

 

Krónika:  

Talán itt a legegyszerûbb kitalálni egy sztorit! Itt szinte bármilyen marhaságot kitalálhatsz, vagy épp akármilyen hétköznapi dolgot, össze lehet hozni belõle egy jó sztorit. A tündérek mindent színessé és érdekessé tudnak tenni.  

Két sztori amit én meséltem:  

Az elsõ sztorim: "A Prüszöklabda felkutatása." A város hercegének kis pártogoltja elveszítette a kedvenc labdáját. Egy ki cica pooka-ról lenne szó, aki kb 8éves és míg vissza nem kapja a labdáját, egyfolytában sír, meg, könyörög, hogy neki kell a labda. A labda egy különleges kincs, aminek van pár speckós tulajdonsga: egyfolytában káprázatot termel bortokosának, ám könnyen "rá lehet szokni". Ha távol kerül tõle birtokosa, lassan elkezd banalitás pontokat kapni, plusz azt kisugározni környezetére... És ugye közvetlen környezetében ott vannak a karakterek... :twisted: Plusz a pook-akról tudni kell, hogy sohasem tudnak igazat mondani. Azaz valami kis túlzást/haugságot/füllentést/stb be kell csempészniük mondanivalójukba... Képzelhetitek, mire a karakterek kiszedték belõle, hogy na most akkor mi is a gond... :lol:  

A labda egyébként egy mocsár közepén volt a város mellett (saint louis), ami egy tündérmocsár volt, tehát tele furábbnál furább tündérekkel.  

A labdát egy fomor kaparintotta meg, aki a Pentex megbízásából kutatott a terepen tündérek után. (Megpróbálta megfejteni, hogy mik is ezek a lények. Egy kis lakókocsival parkolt le a mocsárban és vadászott rájuk+méréseket végzett. Aztán majd ment volna vissza a "központb" kisérletezni a befogott lényekkel. Természetesen nem akart nagy feltünést.)  

 

Sztori kettõ: A játékosok kb 10éves tündéreket játszanak el. A város két tündér csoportja épp egy nagy háborúra készül, ezért a fiatalokat egy semleges félnél helyezik el addig. Õ a bébiszitter(egy alkoholista satyr)... :lol:  

Itt nem is nagyon kellett sztori, mert ugye a srácok nem bírnak magukkal és rögtön ki akarnak lógni szórakozni...  

Volt ebben a sztoriban minden: beszabadulás és felfordulás okozása egy nagy bevásárlóközpontban(mint a tesco). A nagy háború meglesése +hullafosztás :punnyad: Aztán egy kis külön, elszeparált IIVH-s álomvilágba való betévedés és ott a nácik elleni dicsõ harc. Aztán meg valahogy rájöttek, hogy mi az ellenséges tündércsoport legféltettebb kincse és elindultak megkaparintani azt az ellenfél legnagyobb szabadítmányából...  

 

Na most mennem kell, de majd még írok ötleteket...  

No meg várom a további kérdéseket... :D


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Dexter
avatár
Csatlakozott: 2005.08.27.
Hozzászólások: 1581

Kedvenc szerepjátékok:
World of Darkness
Warhammer 40.000
Warhammer fantasy
#1804 Elküldve: 2005.04.27., 21:59

Big tenx [b:032bf6f1fb]Edorn[/b:032bf6f1fb]. Mostmár egyre kíváncsibb vagyok erre a tündér népségre - [i:032bf6f1fb]bár a Malkavitaságom nem adnám oda értük :twisted: [/i:032bf6f1fb].  

 

Valahol azt olvastam, hogy az õ történetük az egyik legszomorúbb. Ha figyelembe veszem a lenti dolgokat, akkor igaz lehet. Csupán a lidércek elõzik meg õket - [i:032bf6f1fb]de õk tényleg mindenkit.[/i:032bf6f1fb]  

Ott is lehet párhuzam, hogy a Lidércek és a Tündérek is mindenképpen, elbuknak így vagy úgy :(  

 

Viszont még mindig sántít pár dolog nekem :hm: . Mi lehet egy krónika ([i:032bf6f1fb]gondolom itt is így hívják[/i:032bf6f1fb]) alapötlete? Esetleg egy egyszerû meséjé? :roll:


Vissza az elejére
Edorn
avatár
Csatlakozott: 2005.08.26.
Hozzászólások: 1869

Kedvenc szerepjátékok:
WoD - Changeling: The Dreaming
WoD - Hunter: The Reckoning
Mutant Chronicles
#1802 Elküldve: 2005.04.27., 21:17

Hát nagyon röviden a Changeling-rõl (Dexter kérdezett róla valahol...):  

 

Ebben a játékban egy félig ember, félig tündér, vagy éppen egy "tisztavérû" (nemes) tündért kell eljátszanod.  

Azt most hosszú lenne leírni hogy hogyan kerültek õk ebbe a világba, de azt megmondhatom, hogy nagyon jól ki van találva és nagyon hangulatos a sztori... (Bár a törénelmük vége kicsit Amerika központú... :oak: )  

A legöbb itteni tündér emberi testbe születik és emberként éli életét, míg egyszercsak valamikor élete során történik vele valami csodás, vagy épp borzalmas, esetleg tök hétköznapi dolog, aminek hatására "felébred". Ráébred ki is õ valójában, felnyílik a szeme.  

A közelben lévõ tündérek ezt rögtön megérzik és körésereglenek, segíteni neki...  

Az ébredés lehet jó is, rossz is... Az ébredõ jól is átélheti a dolgot, de rosszul is és ez eléggé meghatározza további életét... Mint egy rossz trip... :rr:  

Akár vissza is menekülhet a szürke hétköznapokba, újra emberré válva...  

 

A segítségére sietõ tündérek az illetõt rögtön elviszik egy szabadítmányba. (Ez egy védett hely, ahol a káprázat szabadon áramlik, mindent átitatva. Bárhogy nézhet ki, bárhol lehet.) Itt megismerkedhet fajársaival, és a törvényekkel, meg minden egyébbel...  

Van itt két egymással szembenálló fél: Boldog és Boldogtalan udvar... Ám ezek nem állnak olyan komoly harcban egymással, mint a Sabbat vs. Costello. Egy csapatban simán megfér egymás mellett egy Boldog és egy Boldogtalan. Legfeljebb nem jönnek ki jól egymással... :twisted: (Ezek inkább amolyan alapvetõ életszemléletet/világnézetet takarnak...)  

E mellett minden tündér tartzik egy Kith-be. (Mint a klán, csak ebbe születik a tündér és tündérré válása elõtt is hasonlít az adott kith-re) A Kith sokmindent meghatároz... Pl.: A Trollok általában nagyok, erõsek, becsületesek, mindig kiállnak a barátaikért, a szavukat mindig betartják, kékek és szarvuk van, stb... (Ja igen: A tündérek egymást igaz valójukban látják, tehát egy Satyr-nak szõrös a lába(lányoknak is! Borotva nem segít... :lol: ), patálya van, és szarvai... Egy férfi Satyrnak minnél nagyobbak a szarvai, annál nagyobb a fa***... :lol: állítólag... :roll: :D De az emberek normál embernek látják õket, bár egy kicsi átüt a valódi formályukból... pl a Troll-ok emberként is jó nagydarabok...) Itt is vannak a Kith-eknek elõnyei és hátrányai (két elõny és egy hátrány... [mint a vampire-ben a gyengeség] amik nagyon hangulatosak tudnak lenné és általában nagyon passzolnak az adott kith-hez... pl.: A Redcap MINDENT képes megenni! Akár nukleáris hulladékot is!!! És semmi baja nem lesz tõle... Egyik sztorimban egy srác nekikezdett a másik karik kocsijának, mert épp unatkozott... :lol: vagy: Nemes tündért nem lehet kínos helyzetbe hozni: minden varázslat, aminek ez lenne a hatása, kudarcba fullad. A Sluagh-ok nem tudnak suttogásnál hangosabban beszélni... még kihangosítóval sem!)  

Aztán vannak a nemes tündéreknek a Ház-aik... Van belõlük egy rahedli... Minden ház másmilyen, más értékeket és célokat képvisel. Ezeknek is vannak elõnyei és hátrányai, mintha két Kith-ed lenne...  

Aztán ott vannak a királyságok, hercegségek, stb... Minden területet más nagyhatalmú tündér ural. (nagyjából középkori hierarchia van)  

Ha már ezt nézed, rengeteg játéklehetõség van a sok csoportosulás és ellenetéteik miatt... :felvon:  

 

Az álom, meg káprázat,meg banalitás: A tündérek látják a képzelet szülte dolgokat... Pl ha a városban van egy park, amitõl a gyerekek már régóta nagyon félnek, mert a szüleik csúnyákat mesélte, hogy ne menjenek oda sötétedés után (mert pl szerintük ott drogosak tanyáznak), akkor a tündérek ott tényleg olyan dolgokkal találkozhatnak, amiket a gyerekek odaképzeltek... No meg valószínû nekik a park is rögtön nagyobb lesz, sötétebb és félelmetesebb, stb... A tündérek látják a szürke emberek, a valóságot, de egy idõben ezzel látják a káprázat szülte dolgokat is...  

Sajnos káprázattól átitatott helykbõl egyre kevesebb van. Az emberek "reális gondolkodás", az álom tagadása, a tudományos magyarázat keresése, stb megöli a káprázatot. Ez a banalitás, amitõl egy Tündér a legjobban retteg. Mert egy banalitással átitatt ember örökké megölheti tündér énjét... Egy pléda:  

Egy tündér varázsol valamit. Pl egy tûzlabdát a saját kezébe. Ám a dolgot látja egy Egyetemi tanár és rögtön rávágja, hogy ez csak egy trükk volt, a srác így-meg-így gyújtott tüzet a kezében. És az emberek elhiszik, hogy nem varázslat volt, így a tündér kevesebb lesz, a káprázattól átitatt varázslata semmivé foszlik. A leggázosabb, ha sokszor történik ilyen vele, mert a végén õ is elhiszi a magyarázatokat, illetve az emberek banalitása "átragad" rá és megszünik tündér fele... Újra ember lesz és elfeled mindent a tündér részérõl és az átélt csodákat, hisz azok nem is történhettek meg... (Na itt nincs maszkabál, itt nem kell a tündéreket gyõzködni, hogy ne fedjék fel magukat, rájönnek õk maguktól...)  

 

A nagy vívódás: Ugyebár Vampire-ben fenevad vs. emberi én. Changeling-ben emberi én vs. tündér én. Ha túlságosan is az emberi világban mozog egy tündér, akkor egyre jobban ráragad az emberek banalitása, és lassan elfelejti tündér énjét: emberré válik. Ha viszont csak a Tündér "világban" él tündérkén, akkor lassan beleõrül, hisz nem tisztavérû tündér, az emberi része nem bírja sokáig a tiszta álomból szõtt világban az életet, illetve a tündér "gondolkodásmódot", stb-t... Itt ezen két rész közötti egynesúlyozásról van szó...  

 

Na így hirtelen ennyi... Majd azért mások is írjanak ide valamit... Meg lehet itt mindenféle Changeling-es témát felhozni... Meg lehet kérdezni... Meg stb...


A legfontosabb törvény az örök változás törvénye, amely kimondja, hogy minden törvény változik

Vissza az elejére
Ugrás a(z) 1 2 oldalra
Ki van itt?
Jelenleg 13528 hozzászólás olvasható a fórumon.
Összesen 63 aktív felhasználónk van (inaktívakkal együtt: 647).
Jelenlévő regisztrált felhasználók:
.

Napi top hozzászólók